ballı ceviz kızartması

22:24 21 Kasım 2010 Pazar

ben bir ceviz ağacıyım gülhane parkında....

ceviz ceviz ceviz. süper misin. her şeyin mi süper. bayram geldi cevizli baklavalar döküldü birer birer. ama kuru incir tatlısı bu bayram da yok.... pastanelerde de yok pastanemi açayım kuru incir tatlımı menümün kapağına koyacağım. vitrinimi onunla süsleyeceğim. şu fıstık sarmaları hiç sevmiyorum hiç olmayacak onlardan o acayip tipli baklavadan da bildiğin ev baklavası olacak olursa tatlılardan bir de kuru incir tatlısı başka baklava falan yok. ev baklavası açamadığımı biliyorum sağolun hemen yüzüme vurdunuz bi hayal bile kuramayacak mıyım. vardır kolay bir yolu yanıma ev baklavası açmayı bilen birini alırım nasıl fikir oldu mu hayalime devam edebilir miyim artık? işte sadece ev baklavası bir de kuru incir tatlısı olacak. başka baklava falan olmayacak. poğaçanın alasını yaparım ben be kahvaltılar ben de gerisine karışmam. sandiviç mi dediniz çeşit çeşit. bu arada canım çok fena omlet istiyor günlerdir omlet yemeyi özledim. hastaneden çıkayım ilk nereye gidersem omlet çıksın karşıma kahvaltıda ne olur:):)

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder