mim zincirinden kopup gelen yazı

21:53 22 Kasım 2010 Pazartesi

az önce çok eğlenceli bir e posta aldım ve tulkas tarafından mimlendiğimi öğrendim. mimin kurallarını aynen onun yazısından kopyalayıp yapıştırıyorum:



"Kitaplığınızın karşına geçin. Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes alın. Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin. Şimdi gözlerinizi açın. Bir kitap seçmiş durumdasınız. O kitabı satın aldığınız ya da hediye gelmişte olabilir anı hatırlamaya çalışın. İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın. Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin. Evet, ne güzel bir koku bu! 55. sayfayı bulun. Sayfayı tekrar okuyun. Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın. Daha sonra siz de arkadaşlarınızdan üç tanesine cevaplaması için gönderin.
Mim Kuralları:
1 - Mimlenenler mimi cevaplamak zorundadırlar, mim bozulamaz.
2 - Mimin bozulması teklif dahi edilemez.
3 - Mim yalnızca 3 kişiye gönderilebilir.
4 - Karşılıklı mimlemeler yasaktır.
5 - Mim, her bir blog için sadece bir kez cevaplanabilir.6 - Mim kurallarının ilk 6 maddesi değiştirilemez."



(5. kural süper bu arada)



eveeet gelgelelim elimi içinde azıcık kitap bulunan kutuma daldırdım. kutudakileri henüz okumadım çünkü okuduğum kitapları züleyhaya verdim o da okusun diye binevi değiş yokuş. neyse elime geçen kitap Orhan Kemal "dünya evi" oldu. nedense bi hayal kırıklığı yaşadım çünkü daha güzel bir kitap ummuştum.



kitabı bana çokça zamandır görüşmediğim ortaokul arkadaşım seda hastanede sıkılacağımı düşünerek hediye getirmişti. elinin altındaki kitabı çıkarken alıp getirmiş yani. bu nedenle çok sıcak ve tatlı bir hediye olduğunu düşünmüştüm. bir kitabım oldu diye de çok sevinmiştim ayrıca.

dediğim gibi kitabı henüz okumadım. ama arka kapak yazısını okuyunca okumamaya karar vermiştim. sedanın bir sonraki ziyaretinde geri vermek için kutumda beklemesine müsade ettim. kitap klasik bir roman vari pemde dizi tadında gibi geldi bana arka kapak yazısını okuyunca.



evet evet koku şahane hem de eski kitap. offff teşekkürler mim başlatıcısı zincirindeki tulkas epeydir koklamadan okuyordum yeniden kokusunu hatırlattığın için.



eveeet gelelim mim konumuza 55inci sayfayı açtım bir sürü diyalog var. ama kısacık bir paragraf tabiiki seçtim:



"Kitabı aldı, kapağın arkasındaki sayfaya kurşun kalemiyleyazdı:En iyi arkadaşım geleceğin Beethoven'i odacı Şaban'a. Şaban çıldıracaktı. Kitabı ona vermişti, geleceğin Beethoven'i demişti!"



üç kişiyi mimleyelim bakalım kimler kitap koklamayı hatırlayacak hmmm evet tabiikide whymypen, rüya büyücüsü, ve belki hem yazmayı hem kitap kokusunu hatırlatır diye spartaküs

2 fındık kabuğu doldu:

  1. bu iş baya eğlenceliymiş yahu:)gerçi istediğim kitaplar elime gelmiyo ama:)

    Adsız

  2. daha önce de okumuş ancak cevap yazamamıştım. teşekkürler mim için, çok hoşuma gittiii :)
    ancak şu an bir kitaplığım yok, kitaplar her yerde dağınık durumda ve yanıma hep okumadığım kitaplarımı aldım. ama en kısa zamanda yanımdakilerin hepsini yere döküp bunu yapacağım :D

    whymypen

Yorum Gönder