şarap rengi gömlek

22:21 5 Kasım 2010 Cuma

hastanedeki yegane dostumu patti smith seçtim. her an yanımdasın patti sağol. dün ziyaretime gelen bir arkadaşım iki de kitap getirmiş şahanemisin sen. daha ne getirebilirdin bilemem tam abimin getirdikleri bitmek üzereydi yani bu hafta biterler bir liste daha yapayım diyordum ki kurban bayramına gelirken alsın diye neyse gerek kalmadı. müzik dinlerken insan dertlerinden kaçamıyor ama kitap seni alıp başka bambaşka diyarlara götürüyor. kendi derdini unutuyorsun başka bir yere gidiyorsun sayfalarla ve kapatınca da geri dönersin. kitap kurtarıcım işte. şarap da;)

günün şarkısını da past time paradise seçtim hem stevie'den hem pattiden dinleyelim hem de....

bir de hepsinden hariç annem hızla iyileşiyor gibi . aman nazar değmesin;) bakalım belki ikinci döneme okula devam ederim hiç mi hiç belli olmaz. neli olduğunu unuttum ama pantenin yeni üretimi yeşilli bir şampuanı var kutusuun rengi yeşil, şampuan şeffaf. süpersonik bir şampuan. tavsiyelerim arasındadır duyrulur. saygılar sevgiler ey ahali...

3 fındık kabuğu doldu:

  1. grooveshark geri gelmiş holley:)) annenin iyileşmesine de çok sevindim . sen okulu bırakmıcakmıydın yine mi karar değiştirdin:)

    Adsız

  2. evet yaaa da olabilir bıraka dabilirim bırakmaydabilirim. zaman gösterecek:):):) hatta aşık değilim olabilirim olabiirim olabilirim. her ey olabilir:)

    Luna

  3. 3 tane olabilrim demek:))

    Adsız

Yorum Gönder