erkek kafası

22:42 30 Ekim 2010 Cumartesi

eve geldim bugün. teyzeler geldi beni gönderdiler eve bir gün bari dinlen diye. ben onu bir saat bile bırakmak istemiyorum. çünkü en çok bana ihtiyacı var yanında olmama ona çok büyük destek veriyor. canikom benim.

ohh mis gibi rahat ve uzun ve bir duş aldım. offf mis gibi koktum ben. offf ayaklarımı uzattım biraz müzik ama kulaklık olmadan... offf ve sıcacık çikolata pencerenin önünde... offf hafif te yağmur çiseleseydi...

yarında bir kuaföre gideyim azıcık kendime bakayım değil mi ama;) babam da tutturdu saçlarını kestir kaşlarını aldıracağına diyor. kestireceğim de uçlarından aldıracağım ben de farkındayım çalı süpürgesi gibi oldum kıpkısa da niye kestireyim yaa. off zaten babam hiç bir şeyden anlamıyor. bana eşofman al dedim almış bitane siyah aman tanrım ceplerinde pullar böyle bir taşlar var. bir de sevinerek geldi çok güzel bitane aldım diye kıyamadım da tamam sağol dedim. bir gün giyindim ikinci gün dayanamadım oturdum ceplerindeki pulları taşları söktüm. bu erkek milleti neden kıyafetten anlamaz onu hiç bilemem zaten. kafalarında kodlamışlar kadınlar illa pembe pullu taşlı sever diye. yok öyle bir şey. iki tane tişört almış gelmiş biri pembe biri lila hiç sevmem ik rengide. lila dediğim eflatun işte. nasıl dar tişörtler de. kıyamıyorum da dedim ya. kibar bir dille anlattım ama artık bişey alma yer yok çok fazla koymaya dedim. sonra gittim kendime eşofman tişört falan aldım.

saçlarımın bu tam kurummakla ıslaklık arasındaki haline bayılıyorum. dokunması güzel, kokusu güzel, görüntüsü güzel, saç çok önemli bir şey. şampuanda aynı şekilde. güzel kokan bşr şampuan ve güzel kokan bir duş jeli banyoyu cennet yapar. hergün cennete bir uğramak da hayatı yaşanır kılar. her şeyi unutturur. bir gün evim olacak en çok banyosuna önem vericem. değişik kokular olacak banyomda. ve güzel çiçekler rengarenk sabunlar olacak. yumuşacık liflerim olacak. aslında bunlar var evim olursa hepsini banyosuna yerleştireceğim. off şimdiki eve yerleştirmek istemiyorum çünkü babam abim falan hiç anlamıyor böyle şeylerden. bauk subuk yerlere bırakıyorlar. ben de her kokumu odamda tutup banyoya gidecekken yanımda götürüyorum. bir de bi ton laf ediyolar dünya kadar bilmem ne varmış bir tanesi yetermiş hem para veriyomuşum onlara hem gereksizmiş falan filan... erkek kafası işte ne anlarlar ki eşofman hala kafamdan gitmiyor yaa arka cepleri nasıl pul ve taş dolu öyle nasıl alırsın onu abim de yanında hiç mi aklınıza gelmez giyinmeyeceğim. çok mu şekilciyim acaba bi önemi yok mu yoksa üstümdekinin önemli olan kıçımı başımı örtmesi mi (bir de dar dı eşofman değil tayt sanki oha artık göz var nizam var hiç mi bilmediniz beni). bilemedim çok şekilci gördüm kendimi ama oha onu da giymem giydim bir gün kendimi kokoş bir sekreter gibi hissettim. şimdide mesleki etiketleme yaptım. yok yok ben çok şekilciyim galiba.

hırçın bir moda girdim az önce kılavyeyey çok hızlı hızlı basmışım. offf baileys olsaydı yaa şimdi ne giderdi. kapağını açıp bi koklasaydım önce offfff şahane...

gerçi ev de hazır gibi... eğer biri daha gelirse de dublekse çıkacakmışız ama önce benim hapistaneden çıkmam gerek. annem iyileşsin de bakalım dubleks de olur tripleksde..... hokus pokus yok oldum...

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder