sen neymişsin be abi

14:35 23 Ekim 2010 Cumartesi

4gb benim için şimdiye kadar mp3 playırımın hafızasından ya da yaklaşık 6 güzel film boyutundan başka bir şey ifade etmezdi. 4 gb benim için hiç ama hiç birşeydi. hep az gelmişti. neyse bu yüzdenki bu kotalı bağlantımın 4 gb olmasına üzülmüştüm her an bitecek sanmıştım. yaa neler neler yaptım daha 0.5 i gitmiş. bir ay dolacak bitiremedim bile... ama tabi hiç bir şey yapmadım ki zaten günde bir iki saat kullandım interneti de hatta. artık bol bol videoklip izleyip indirme yapayım bari. off ben ne diyorum yaaa. hastanede trcell çekmiyor ki tabi yaa ben ondan çok az bağlanabiliyorum internete. trcellin çekim gücü sloganına kandım her yerde çeker diye gittim trcell aldım. keşke vodafon alsaymışım. bir o düzgün çekiyor çünkü hastanede. bu arada az önce kantinde çok çok eski bir şarkı çalıyordu "things will never be the same again". klibi canlandı gözümde mel c'ydi sanırsam beyaz atletle aynanın önünde kısacık sarı saçlarıyla söylüyordu şarkıyı. küçücük göğüsleri vardı benimkilerle kıyaslamıştım. gençlik halleri işte.. ha nediyordum evet evet 4 gb diyordum. meğer iyiymiş bilememişim kadir kıymet... yaktın beni trcell....

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder