megalomani:)

00:06 2 Ekim 2010 Cumartesi

biri yanımda bakarken yazmak da zormuş:)) bunu okuyup gitmemesi de ayrı ilginç tabi.. neyse yazayım bari yinede...

ankara yolu göründü bakalım. fizik tedavi rahabilitasyon merkezine geçecek annem. ankarada hastane ayarlıyoruz, pazartesi ya da salı gideceğiz gibi görünmekte. (sırtımı dayadığım yastığı alıp çok rahatsız başka bitane koydular tüm rahatım bozuldu. yazmaya devam) sanırım tedavide ikinci aşamaya geçiyoruz artık. hadi bakalım blog dualarımız kabul oluyor gibi. hadi inşallah bakalım.
bugün de süper ötesi kokuyorum yaaa. sapık gibi kendimi koklayıp duruyorum. anlamadım duş jeliinden mi losyondan mı.kiraz çiiçeği kokumu ne zamandır sürmüyordum bugün bi üstümdeki o bunalımı attım bi kendime geldim bi bakım yaptım. evet evet çok güzel kokuyorum. yemede yanımda yat öyle olmuşum ben bugün. evet evet moralim de iyi bugün tekrar döndüm aramıza. hoşgeldim bahar gibi kiraz çiçekleri açtım da geldim. dünya sonbahar yaşarken ben ilkbahar yaşayacağım. bahar dilimindeyim ben. mayıs ayındayım hatta. mis mis. mis kokuluyum ben. evet yaaa çok megaloman bi yazı. olsun. hep mi karamsar umutsuz olacak. ne güzel bişeymiş be bu böyle. bu kokudan yüzbin tane alayım. koku çok önemli bişey. güzel bir koku her şeyi unutturur. ev kızı lunanın son icraatı: elmalı turta. çocuk okuldan gelince mutlu olsun diye sırf... ama çok beğenildi. elma ve tarçın süper kokuyor.

2 fındık kabuğu doldu:

  1. çocuk okuldan geldi çok da mutlu oldu.
    evlendirelim luna seni

    Adsız

  2. turta mı?? benimle evlen :))

    Adsız

Yorum Gönder