etçil değil otçul

14:13 23 Ekim 2010 Cumartesi

sigara bağımlısı hiç olmadım. bi ara kullandım evet. zevk almıştım evet. yurt kapısından çıkar çıkmaz yakmak bi tane. ya da yemeğin ardından canının istemesi. çok bunaltıcı bir dersten sonra tüttürmek ya da. cidden kafam rahatlamıştı. parmaklarımın sigara kokmasını da başta sevmiştim. sonra sigarada seçiciliğim bile arttı. kokusuna göre kendi sigaramı kendim seçtim. odtüdeki sigara satan büfe hatica abla sahibiyle kanka oldum hatta. kaybettiim çakmaları içtiğim sigaraları hep o bildi. gece paket bitince sigarasız kalmak bile eğlenceliydi o vakit. otobüs geldiği için son bikaç nefesi çekemeden atmak ve binerken hep aklımın o bitmeyen izmaritte kalması da çok tatlı bir histi. ama hiç bağımlısı olmadım. günlerce sigarasız da yaşadım. aklıma gelmeden. zevk için içtim işte. bir gün ama midemi çok bulandırdı. hararetli bir tartışmada ard arda yaktığımdan olsa gerek. sonra kokusunu sevmedim bir anda. ellerim saçım başım neden sigara koksundu ki ben kiraz çiçeğiydim oysa:):) neyse sonra sırf kokusu üstüme sinmesin diye içmedim bir daha. biri ikram ederse pek hayır demedim ama:):)

gelgelellim sadede. bu hastane ortamında yeniden sigara içesim geldi çok. dün arkadaşlar geldi yanıma akşam. oturduk yaktım ben de. offf nasıl bir rahatlama. sonra bir tane daha sanki tüm yorgunluğumu attım bir anda. yukarı çıktım hemen kokusunu aldı teyzem. hala kokusu üztüme siniyor. gittim duş aldım. kiraz çiçeği koktum tekrar. aman ne saçma dedim sonra. enerjimi alır sigara. gerek yok. gencim, dinamiğim, nefes alış verişlerim şahane öksürüğüm yok, dişlerim beyaz, kahve de çok içmiyorum. iyi de mantı açarım:):):):) şaka şaka hiç anlamam mantıdan. hahahahha ama canım mantı istedi yapsan da yesek. bulaşıkları da yıkamam hiç işim olmaz. en iyisi dışarda yiyelim:):):)

3 fındık kabuğu doldu:

  1. haha hamur açmaktan anlamam ama biri açarsa mantıya yardım edebilirim, evet. ancaaak bulaşık makinesi şart zaten, ne yıkıycan bee :)

    whymypen

  2. mantı hazır ki sen gel yeter ki ;)

    Unknown

  3. mantıseverler dökülmüş birer birer:):) akti gelmiş demek ki:)

    Luna

Yorum Gönder