gündelikten bir kare

19:46 5 Ekim 2010 Salı

bu kez ne yazacağımı hiç bilemeden açtım bu sayfayı. açtım ve bi kaçdakika mallık dolu bakış atışlar attım sayfaya. vınn olayına girdim pek memnun kaldım. olay buymuş yaa. her yerde anında internet. tenhada menhadaki internetsiz evde de pek hoş oldu kendileri. ilk denememi ulusta yapmam komediydi tabi. ulus dolmuş duraklarında bilgisayar çıkarıp internete girmek gerçekten cesaret isteyen bi davranıştı. bunu da yapmadım demem gençliğimde. işte gençken yapılması gereken 100 şeyden biri. hacettepe ve gaziyle görüştük bakalım. haber bekliyoruz bir kaçç güne haber vereceklermiş. inşallah olur. dünya çok iyi insnlarla dolu ve karşımıza hep iyi insanların çıkması bizim şansımıza bağlı sanırım. umutluyum blog.

1 fındık kabuğu doldu:

  1. evet ulus gibi yerde bilgisayarı çıkarıp bir de vınn denemek cidden o reklama konu olurdu :)

    ah iyi insanlar var ama sen de iyiysen, için temizse o anda, karşına çıkıyor ve iyi oluyor herşey merak etme. sen senin kalbine güven, inan herşey güzel olacak.

    Adsız

Yorum Gönder