ayak konusu

13:57 12 Şubat 2011 Cumartesi

efeniiim grip mikrobunu halen vücudumu terketmiş olmasa da arayı soğutmayı başardım. yavaştan ayrılık tohumlarını ektik bakalım fazla sürmez ateşli bir kavga daha ve ayrılık hoş gele....

sonunda benim de anı istediğim gibi durduracağım hatta ışığı kandırabilirsem farklı anlatabileceğim bir makinem oldu. yaptığım bine yakın deneme çekiminin hepsini buraya flckrıma biyerlere koymak istiyorum ama yok bu eziyeti yapmayacağım merak etmeyin. çünkü bu ilk çekimler bok gibi olur. odamdaki masanın belki 20 tane aynı pozuyla çekimi var biri noise olmuş biri fazla ışık almış biri kapkaranlık...vs. hele yanlış ayardaki çekimler kabus gibi. haaa fotoğraflarımın bir çoğu zaten az ışıktan kararmış. kompozisyon çalışmlarım yok henüz. grip halimle burun spreyimin portresini çalıştım baya. ilaçlarımın bir de. sonra konu yoksa ayak süper konuymuş öğrenmek için bunu anladım. makineyi eline al. odağa ayağını koy oooh mis dene dene çek. bir de balkonu camla kapatmaya karşıydım da iyiki kapattırmış annem. hastayım ama açık havada çekim denemsi de yapabildim.

blog istatiği yapacağım bak şimdi aklıma geldi acaba kaç kere grip olsuğumu yazdım buraya. ama şimdi üşenmelerden üşenem beğenerek en beğendiğim üşenmemei üstüme giyindim. şu an yapmayacağım.

içerden ismimi duyuyorum tonlamasında ve ses yüksekliğinden anladığım kadarıyla çağırılıyorum.

beni özleyin anacığım byeeeeeeeeeeeee....

dibe batmış çıkamamış not: gribim boyunca elimde tuvalet kağıdı ve nemlendirici kremle gezdim. çok rulo btirdim. solo solo solooooooooooo....
aklımdan hiç çıkmayan reklam müzikleri etiketi de mi yapsam????

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder