burton ve alice

01:04 29 Temmuz 2009 Çarşamba

orticanımın pek bir sevdiği ve beni de heveslendirdiği coraline i buradan duyurmak istedim. sitesine girin pek sevgili okuyucularım. http://www.coraline.com/ bayılacaksınız.
ve hemen filmini izlemek isteyeceksniz.
ama asıl duyurmak istediğim (beni asıl heyecanlandıran) burton'un çektiği martta vizyona girecek alice in wonderland. sanki bana hediye etmek için yapılmış bir film. elbet içinizde kızanlarınız olacak filmi kendime mal ettiğim için. umursamıyorum. beni şimdiden heyecanlandıran alice, burton ve carter birleşimi deep'i de unutmamalıyım. bu oyuncu kadrosulya ve yaratıcı fikirleriyle burton'u kıskanmayan insan yaşamıyor demektir. ve benim tanrım, benim yaratıcım o. bir tim burton karakteri olmak... her halde büyüyünce ne olacaksın diyenlere bu cevabı veriyordum:)) oyuncu olarak değil, bu karakterin gerçek hali olmak. canlı olmam şart değil. kağıt üzerinde yazılarak ta yaratılmış olabilirim. her neyse alice in wonderland'in devamı niteliğindeki "through the looking glass" kitabını bulursanız lütfen bana alın. ben bulamadım. belki ben beceriksizimdir oldukça... bu film için gerçekten heyecanlanıyorum vizyona girdiği ilk gün gideriz artık sakın plan yapmayın. hem alice hem burton... bu bir rüya olmalı...
White Rabbit - Jefferson Airplane
One pill makes you larger
And one pill makes you small
And the ones that mother gives you
Don't do anything at all
Go ask Alice

When she's ten feet tall
And if you go chasing rabbits
And you know you're going to fall
Tell 'em a hookah smoking caterpillar
Has given you the call
Call Alice

When she was just small
When men on the chessboard
Get up and tell you where to go
And you've just had some kind of mushroom
And your mind is moving slow
Go ask Alice

I think she'll know
When logic and proportion
Have fallen sloppy dead
And the White Knight is talking backwards
And the Red Queen's "off with her head!"
Remember what the dormouse said;
"Keep YOUR HEAD"

_jefferson airplane_
buraya filmin fragmanını da koymak istedim ancak kendi bilgisayarımda olmayışım ve kısıtlı imkanlarım buna engel oldu....
her neyse siz fragmanı mutlaka izleyin:
http://www.traileraddict.com/trailer/alice-in-wonderland/teaser-trailer
ve bu dönem (ki benim için berbat bir son dönem olacak bildiğiniz gibi) şubata kadar beyaz tavşanı takip edeceğim. some kind of mushroom a da ihtiyacım olacak. bu film bana şubat mezuniyetimin hediyesi olacak:)))
hepimize iyi seyirler....

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder