yattım da uyuyamadım, sonra kalktım canım makarna istedi az önce normalde salça soslu sevmem ama salça soslu istedi. peki blog sence benim hayatım değişecek mi?
eee luna şimdi ne yapacaksın sousu değişti
yüksek lisans ne ki maaş alacak mısın sorusuna dönüştü
sanki para kazanmak kolay.
bi işe girmek zorunluluğu olmasa. off keşke zorunluluklar hiç olmasa. yalnız bu ara ileriye bakınca karanlık görmüyorum da kaçmış görüyorum kendimi. bi de neler dönüyomuş akademik hayatta anlatan anlatana. hep böyle olmaz mı neden güzel kısımları gelmez insanın aklına hep kötülerden haberdar ederler. ben çok hevesli değildim öyle boşta kalmayım diye başvurmuştum ama herkes benim okulda kalacağımı sandı. hedefelrinin peşinden koş demeler, ama bak devamı gelsinler, o bişey mi ben de nasıl havalara girdim sanki prof oldum. bir idealist oldum ki sorma evet yaa doktorası var daha bunun falanlar filanlar. kimi kandırıyorum sence? hayat bok gibi ben sana diyeyim sadece blog olduğun için şükret. gerçi senin de sanal dünyanda vardır sorunların. anlatmassan bilemem ki. arada blogspota giriş engelleniyo falan o zaman anlıyorum bişeylerin ters gittiğini.
sen de iyice günlüğe benzedin artık. günlükle de konuşulur ya
sevgili günlük...:)

1 fındık kabuğu doldu:

  1. yalnız şnu belirtmek istedim kiii; günlükle blogla falan değil, bizle konuşuyosun, yani sanırım okuyucularınla.. merak etme hala normalsin, heralde- galiba- sanırsam- :)

    Adsız

Yorum Gönder