çıtlatım

00:17 24 Şubat 2010 Çarşamba


kırk yıl düşünsem diye başlayan bir cümle kuracağım;
aklıma gelmezdi diye devam edecek bu cümle. çok farklı bi cümle oldu gerçekten de. her neyse kırk yıl düşünsem aklıma serdar ortaçla aynı fikirde olacağım gelmezdi;
"hayaaaaaaaaat beni neden yoruyossuuuun"
sadece bu cümlesiyle hem fikirim. onu dayormuş demekki hayat yazık.
geleneksel aztek çikolatası tarifim var artık. gerçi o kitabı alarak tam bir tüketim insanı olduğumu kanıtladım. bu kadar saçma bi kitap olamaz. burçlara göre çikolataları derlemişler. hangi burç hangi çikolatayı sever. bir bölüm var içinde içinde çikolata geçen filmler. sandım ki oo yeni filmler keşfedicem. hahaaa biri çikolata filmi diğeri çarlinin çikolata fabrikası. içinde çikolata geçen şarkılar kısmını görün bir de:
aşkımsın (çikolata)-mirkelam
çikolata kız- raga oktay
bitter çikolata- tuba özerk
chocolate- kyle minogue
chocolate- lisa hall
....
sonra çikolata butikleri demiş, oo yeni yerler köhne ama keşfedilmeye değer pastaneler beklerken amanın o da nesi son derece lüks mekanları koymuşlar ee ne anladık bu işten. bi de okadar saçma bi kitap ki bi sayfası da çikolatalı rüyalar rüyada çikolata görmek ne demek onu yazmışlar. sakın ama sakın almayın. 4.90 lira oluşu ve iki tane nestele (biri sütlü biri fıstıklı bitter) çikolata veriyor oluşu sizi aldatmasın. tariflerinde de bi aztek çikolatası güzel onun tarifini de ben size veririm. nasıl bi mantıkla yamışlar anlamadım. zaten google a çikolata yazsam bana ordakilerin hepsini çıkarır önüme koyar. e senin google dan ne farkın var be kitap demezler mi kitaba. böyle saçma bir şeyi hevesle aldığım için kendimi burdan kınıyorum. kadın dergileri olur ya işte onlar gibi yaa bi derginin yanında ek verselerdi keşke en azından hedef kitleye hitap ederdi.
Ig nobel ödülünü duymuş muydunuz: "yeniden üretilemeyecek ve üretilmemesi gereken bilimsel başarılar" ödülüymüş:) bu senekini de bir tıp doktoru almış. buluşu da şöyle: küçükken annesi demişki ona parmaklarını çıtlama yoksa büyüyünce eklemlerin iltihaplanır" adam da 60 yıl boyunca her gün sol elinin parmaklarını iki kez çıtlatmış sağ alinin parmaklarınıysa çıtlatmamış. 70 yaşına geldiğinde de her iki elinde de eklem iltihabı görünmemiş. veee günde iki kez parmak çıtlatmanın eklem iltihabına yol açmadığı kanıtlanmış. ellerini çıtlatmadan durmayanlara da müjdeler olsun. hepinize saygım sonsuz.
öyle de böyle de derken... hokus pokus yok oldum

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder