üniversitelerde zorunlu tarih tükrçe dersi koyacaklarına nasıl sifon çekilir dersi koysunlar bence. yaaa alt tarafı bir bir tuş nasıl basmassın, niye basmassın. kapılara yazı yazan tiplerden değilim ama yazasım da gelmedi değil. saçma sapan bi şey ya. git tek başına eve çık sonra hiç çekme sifonu, tuvaletin tıkansın evine taşsın umrumda değil. ama burada basacaksın o sifona. ne facia ne facia.

geçen gece geç girdim ya yurda tam adımı yazacaktım danışmaya
" aa sen mastersın di mi masterlara karışmıyoruz istediğiniz saatte girip çıkıyorsunuz" demezler mi ne şahane ne şahane.

öğretmenlik harbi zor iş, yeni bi öğrencim oldu bugün ama ne sen sor ne en sorayım. çocuğa grafikleri anlatıcam yazık gözleri doldu ben öğrenmek istemiyorum niye öğrenmek zorundayım diye. ahhh canııııııım valla ben de oturup ağlayacaktım çocukla ben de inan ben de öğrenmek istememiştim diye. anlatmadım ben de, sonra anlatırım kendini hazır hissettiğinde dedim (eee grafik bunlar level atlayacak hayatta onları öğrenince kendini hazır hissetmesi lazım).
çok acıyorum ben çocuklara. hele dershanede çalışırken yazık bi haftasonları var tıkılıp kalıyolar dershaneye. onlarda napsın şamataya vuruyolar işi sonra biz şikayet ediyoruz dershane öğrencilerinden şımarıklar yaramazlar diye. hafta sonu ben gitmemiştim mesela dershaneye hiç. ilkokul 5 de beni dershaneye yazdırmışlardı. o zamanlar anadolu liseleri sınavlarına ilkokul 5 de girerdik. çıkmak istemiştim beni kandırmışlardı kaymakam çıkmanıza izin vermiyo diye. ben de aldım başımı küçücük halimle kaymakamlık binasına gittim bigün dershane saati. bizimki küçücük ilçe her yer yakın:) çok iyi hatırlıyorum okayamakamlığın merdiven basamakları nasıl büyük görünmüştü gözüme. gittim ben tabii küçücük çocuk görünce bi herkes ilgilendi hemen kaymakamın odasına girebildim kolayca. kaymakam bana oralet söylemişti. neyse ben de anlattım " ben gtmek istemiyorum dershaneye hafta içi okula gidiyorum niye yetmiyo hafta sonu da gitmek istemiyorum neden izin vermiyosunuz çıkmama" demiştim. adam hemen annemi aradı kıznız burda. annem şok oldu tabi. sonra dedi dershaneye gitmek istemiyo niye zorla gönderiyosunuz. sonra da dershaneye telefon etti bu kızımızın kaydını silin dedi. sonra bi de kitap hediye etti bana. tabi bu arada evden beni almaya geldiler. halbuki ne gerek var o kadar yolu gelmişim geri mi dönemeyeceğim. çamurdan araba yapsın çocuklar. çamurla oynasınlar. çamurla oynamak ne kadar güzel bi şey. bisikletle gezsinler.

"Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar.

Bir vatan bırakın biz çocuklara
Islanmış olmasın göz yaşlarıyla.
Bir bahçe bırakın biz çocuklara
Göklerde yer açın uçurtmalara.

Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar.

Bir barış bırakın biz çocuklara
Ulaşsın şarkımız güneşe ve aya.

Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar.

Bir dünya bırakın biz çocuklara
Yazalım üstüne sevgili dünya
Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar."

3 fındık kabuğu doldu:

  1. duble rakı versin meyhaneci hemmennn :D
    çocuklar dedin, öğretmenlik dedin, yaktın beni de - öğretmen olamayacak öğrtmen adayı arkadasını da.. ahh versin meyhaneci 2.dubleyi bitti ilki iki kelamla! :)
    çamurla da oynadık noldu ha noldu be?
    tıkıldık maalesef pek başka şansı olmayan bu eğitim sisteminin içine, çamurun içinde sabahlasak ne çıkardı ? annem engellese çamurla oynamamı tırnaklarımın arasını temizlemekten bıkıp, ne çıkardı ki, sonuç deişir miydi?

    bisikletle geçmedi mi senin de çocukluğun, noldu ?
    çocukluk bitti, 6.sınıfa geldi velet. ailesi hala çocuğun sözel bi alana ilgi duyduğunu umursamadan fen matematiği süper olsun derdinde, kabul etmiyo..
    ne çıkar o çocuk çamurun içinde doğsaydı?

    ne biliyim, bilemedim. bildiğim şey canımı sıktığın gecenin şu saatinde! :)

    whymypen

  2. bide şu grafik resmine bayıldım :)

    whymypen

  3. belki heykel traş olurdun kilden şekiller yapardın....:S

    Luna

Yorum Gönder