yazar şeysi

23:14 14 Mart 2010 Pazar

mart ayını hiç sevmiyorum. bence çok uzun mart ayı. 15 gün yetiyo işte tamam bitsin artık nisan gelsin. ozaman bi sene de 350 gün olur yuvarlak rakam hem. tam arada derede bir ay ne kış ne bahar. ne soğuk ne sıcak. ne olduğu belli değil. dün nasıl günlük güneşlik, bugün yağmurlu. sular niye ısınmıyo ozaman? hayat için yeni tanım yaptım bugün: karışık kumpir. hayat tam bir karışık kumpir. bazen otantik kumpir olabiliyor tabi. ama haşlanmış patates işte hayat. bu kadar basit bişey, üstüne aman zeytiniydi aman kaşar peyniriydi aman sosisiydi bin bir çeşit nevale.

ben niye tüm pazar günümü ordan oraya koşturarak ders anlatarak harcadım? kadın çocuğu niye dövdü? niye geldim ıslak ıslak? su niye soğuktu? ve cuma akşamı neden elektrik kesildi? hadi yüce bilim buna da cevap versene ya da sen kutsal din cevap versene bana. hadi felsefe, sosyoloji, heeey tarih nerdesin var mı bir anımsaman? sen de sus biraz psikoloji, sus biraz yaaa cidden sus yani yeter ama.

neyse tüm bunların yanında vişne kompostosuna çubuk tarın atın hatta azıcık ta zencefil. öyle pişirin. ben sıcak şarap sevmem ki. sıcak şaraba benzettiğinizi düşünerek verdim bu cevabı ben yazarken benzettim de. bi defa yapmıştık sıcak şarap hatırlar rüya büyücüsü hala uyumuyorsa eğer. bir de sucuk ekmek yapıp parti vermiştik ya çok kötü olmuştu ama sıcak şarap. hiç beğenmemiştik. sonra bi defa bi film gösteriminde dağıtmışlardı o güzeldi ama. ya da az ve bedava olduğu için güzel geldi bana. bu da böyle bir enstantane işte.

yarın bendire gidicem. oheyya yan odadaki kız bunalım takılıyo so ses duman açmış dinliyo şarkıyı anlamıyorum ama vokalin bağırmasından anladım duman olduğunu niye hep aynı tarz söylerki bu adam. bi bebek şarkısının geçtiği albümleri şahaneydi ama. lise yıllarını anımsatır bana hep. bi de yaşar kurt. sarıl bana ruhum..... orduya isiyorlar annneeeeeeeeee savaş çıkar diyorlar.... mor ve ötesi aaaaahhhh ortim aaaaaaahhhhh sen de bi içerledin eminim okurken. bi de slayer var ki ondan bahsetmiicem ama albüm adı vereyim "god hates us all" anladın sen:) lise yılları olurda pentagram olma mı heç. hehaha temel hoca ben de pentagram albümü görmüştü sıramın altında:
"Luna iyi bişey mi bu benim kız da dinliyo" demişti.
"aman haaa hocam sakın karışmayın dinlesin, ne dinlicek başka hatta bakın bunlar da var bunları da dinlesin"
yaa kara defterler. "kara kutu" var bide ondan da bahsetmiicem. sen anladın:) hatta o kara kutu mevzusunu şu anda aklımda shift delete yaptım. yandı bitti kül oldu.
dursun, epeydir görünmüyosun ama girip de okursan sana da selam eder duruyorsa dijital sony walkmanin gözlerinden öperim.

sağol yan odadaki kız, yazı sayende gidişatını değiştirdi. yaa böyle de kumpir hayat. ben kumpir sevmem bu arada, zeytin olmasın benimkinde sosiste. turşu hiç olmasın. ketçap mayonez hayır kumpirde olmaz. bardak mısırda bile olur ama kumpirde değil. patates olsun, kaşar peynir bi de. ooooh missss... daha ne olsun.

garson bey bakarmısınız ben bir hayat alayım içinde sadece peynir olsun.

2 fındık kabuğu doldu:

  1. lütfen kumpir vermeyin bu kıza ya, kumpir karmakarışık yenmeyecekse, kumpir yemeyiniz tamam mıııı?

    ayrıcaa kara kutuyu maalesef hatırlayamadım amaaaa...
    kara defterler...
    god hates us all!
    gül kendine,
    güne kahveyle başladım.
    mouse topu,
    karanlıkta dergi okuma çabaları.
    pazar günü muhteşem(sandığımız) kahvaltılar.
    elektrikli plastik su ısıtıcıları.
    .................
    bitmez.

    bitmez sandığım(ız) masallar..:)

    whymypen

  2. dotum kara kutuyu sen benden önce shift+delete yapmışsın yerinde olmuş. sadece ipucu vereyim o halde: "bluejean"... gerçi yine de şüpheliyim senin hatırladığından:):):)

    Luna

Yorum Gönder