radyokafa

01:04 28 Mart 2010 Pazar

eveeet. bir radyo programı deneyimi kazanmış bulunmaktayım. pek şiirli, miirli bir program da olsa sevdim ben keyifliydi. tatlı insanlardı. ayrıca evlilik konusuna da son 15 dk. girdik sadece. gerçi biraz zorlandım. dinleyiciler falan hep şiir yazıp gönderdiler. konu da bahardı. güzel bi konuydu ama. nedense pek arabeske bağladık. her şeyin sonunu bahara bağlamak da komik oldu. gelecek hafta yeniden konuk olmamı istediler:):) bu arada "zaman en iyi dostumuzdur" cümlesini kurdum:):)sonra cümleye başlayınca ne diyorum ya ben gibi bi moda girdim. programda şiir bile okudum. çok komik:):):) insan atmosfere kaptırıyor. servisle bıraktılar ooooh şahane valla. iki saatte hemen geçiverdi. kaydını verecekler bana. tam amce-teyze programı aslında. çok korkuyodum ama iyi atlattım gibime geliyor:) offf ne malzeme çıkar ordan. dinleyip dinleyip dalga geçebilirsiniz benle. ama keyifliydi yaaa. gamze telefonla bağlandı. haftaya yine çağırdılar; onunla birlikte katılıcaz belki.

4 fındık kabuğu doldu:

  1. bana sor güzelim bana sor...
    en güzeli bu kısımdı bence ;)

    Unknown

  2. hahaha bide korkusuz cesur sırdaş zaman:):)

    Luna

  3. yayın kasedinden istiyorum ona göre :)

    Unknown

  4. cd'ye çekerler herhalde.... kaset mi kaldı gerçi trt bu asede de çekebilir:S

    Luna

Yorum Gönder