halim öyle

22:50 23 Mart 2010 Salı

çok tempolu ir hafta sonundan sonra selam sana blogistan. kafam çok karışık. ben bi iş başvurusu yaptım dediler gel görüşelim. gittim. ama kumaş pantolon falan giydim bide. gerçi gndgdmhtp'ye göre o klsaik değil gayet sportif bir pantolonmuş. neyse. off tüm paramı da o pantolon ayakkabı gömlek üçlemesine veridm.ama olsun lazımdı artık iş görüşmeleri başlar yavaştan. şimdi ben gittim. iyi de geçti aslında. ama istemedim sonra da şimdi yani. bugün gittim. kırk akıl kırk fikirim ben de işte böyle. yaaaa ben ankarada kalmak istemiyorum any more. tamam bu iş de pek seyahatname bi iş, bir sürü şehir değiştircem falan ama merkezim ankara olacak. lanetli şehir bırak beni artık. neyse sevmedim onu.
üç gündür geziyorum. fuarda stand bekliyorum falan derken. o da ne bak çarşamba oldu nerdeyse. zaman çok hızlı geçiyor. geçiyor da gidigidiveriyor.
günlerdir de odama gelemedim. sırtımda bi çanta içinde iki poster üç gündür öyle gezdim. hiç yazasım dayok. defterime yazayım dedim bişeyler o da yok. ne isteksizlik. bi haftadır tek sayfa kitap okumadım.
şiir mi yazsam blog.

sayfa sayfa kopar takvim
ne elim gider aramaya
ne dilim sormaya
yorgun bedenim
bir iki sözcükle dinlenir
bir zaman dilimi yok ki
kalem oynatmaya
ve bir hayalet gibi
yok olup var olmaya

valla iyi geldi şiir yazmak. uyuyayım ben de. yarın da yorucu bir gün olacak. hokusturi pokusturi ok olduri...

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder