bugün her yerde cumartesi

19:20 13 Mart 2010 Cumartesi

bugün hiç işim olmayan tek günüm yani cumartesi. diğer cumartesilere nazaran bütün günü kendime ayırmaya karar verdim. eşofmanlarımla gazetemi aldım güzel bir kahvaltı yaptım. biraz yürüdüm hava çok güzeldi zaten saat 1'e doğru kalktım. güzel bir günün kalanında tabiiki film izleyecektim ki bir cumartesiyi geçirmek için harika bir film seçmişim. nasıl eğlendim nasıl beğendim. filmi hiç anlatmayacağım izlemediyseniz izleyin. kendinize ayırdığınız güzel bir cumartesi günü izleyin, keyfinize keyif katsın... Emir Kusturica yönetmenliğinde 98 yapımı kara kedi ak kedi... müziklerine de ve ses efektlerine özellikle dikkat.... mükemmel, keyifli cumartesi günü filmi. aaaa parlamant pazar gecesi sineması vardı eskiden tv de. onu haturladım nostaljik oldum. hadi iyi seyirler. hokus pokus yok oldum...


1 fındık kabuğu doldu:

  1. oo evvet, hem ismine hem kendine aynı anda bayıldığımız nadir eserlerdenn :)

    whymypen

Yorum Gönder