yanmış kibrit kokusu

17:50 4 Şubat 2010 Perşembe

minicik klavyesi olan minicik bir ekrandan yazıyorum. yarın eve döneceğim galiba kendi biilgisayarıma, bi kaç gündür play stationa sarmış durumdayım. evim olursa ilk iş ben de ps alacağım. bilgisayarda da olur da joystik falan bağlayıp, off bilgisayar takılıyo falan kaldırmıyo oyunu bişeyler. ikinci dönem evim olma ihtimali çok çok yüksek ya hemen alacağım valla ilk iş:) bir de direksiyonlu oyun konsolu alayım. onu ben pek kontrol edemiyorum ama kuzenler kardeşim falan oynar gelirlerse. mehtapta sever kesin oyun oynamayı. oooo ben yükseği bitiremezsem böyle:S:S. kablosuz joystik çok saçma bence. şarjı falan bitiyo tuşlara basıyosun kırk yıl sonra algılıyo falan. hayat ta bi oyun değil midir zaten diye arabeske bağlayayım yazıyı.
birine sayılarla bi süpriz yapacağım. zamanı yaklalıyor gibi de hiç gelmeyecek gibi de. olacak gibi görünüyo ama kesinleşmedi daha. aslında birine bi süpriz yapıyosan onu mutlu edecek bişey olmalı değil mi. bu daha çok beni mutlu edecek bişey aslında hatta sallamaz bile belki. ama ben ilk bu sayıları aldığımda o da kesin çok mutlu olur sanarak çok heyecanlı almıştım. bakalım belki de yapamayacağım dedim ya kesinleşmedi daha, zaten o zaman da sayılar da anlamsız kalır.
artık buraya yazılarımı üniiversite mezunu olarak yazıyorum:) vasıflı bir eleman olmuşmuyumdur ki ben şimdi. bir evde erkek çoksa kesin birinin ayağı kokuyor bu artık tescillendi. hatta istatistikte vereyim. erkeklerin üçte birinin ayakları çorapları kokuyor. (babam abim ve kardeşimden abim, kuzenler ve eniştemden küçük kuzen)
bu senenin şarkısı olarak seçtiğim tidal'ı dinliyorum hala devamlı. müthiş bi şarkı. müthiş ötesi. aaa buraya kar yağdı. kar yağıyor saçlarıma biliyor musun? karda yürümek kadar güzel bişey yok gerçi benim montum kısa olduğu için çok üşüdüm. insanın bacakları değilde poposu fena üşüyor ya. aslında popoda daha çok yağ olduğu için daha az üşümesi gerekmez mi? kardan sonra sıcak çay ne güzel ama.
hiç beklenmeyen şeyler hiç beklenmeyen anlarda olur. beklenmeyen anlarda olan şeylerin hep daha gerçek olduğunu sanırım. bu beklenmeyen şeyler güzel oluyolar yaa. birden olan plansız, zamansız akılda yokken, hesaplamamışken... bir anda kafan değişir çünkü, hayata bakışın değişir belki, belki sen değişirsin.
tatilşde bitiyor az kaldı. sokakta kalmayım da...:( kar güzel ama bu kış kıyamette sokakta kalmak ta istemem. yazık ya sokakta yaşamak zorunda olanlara, kara da dur denmiyor ki. kibritçi kız geldi yine aklıma. daha önce yine karla ilgili bi yazımda o gelmişti aklıma. kar yağarken sokakta kalan insan deyince hep kibritçi kız geliyor aklıma.
yak bir kibrit daha...

1 fındık kabuğu doldu:

  1. o zamaaan stick boy and match girl :)

    bu arada kitabı almayı unutmadın umarım benden?
    şu an yataktayım ve kalkıp kitaplığa bakmaya o kadar üşendim ki :/

    Adsız

Yorum Gönder