su (H2O)

23:35 19 Şubat 2010 Cuma

saatlerdir havluyla oturuyorum. soyun dökün duşa gir suyu aç ama su gelmesin. yok böyle bişey. ha geldi ha gelecek bekle bekle. yok. son 15dk veriyorum gelmesse kendi bilir. annemin doğumgünü diye eve geldim bugün. tabi kalan eşyalarımı da alacağım. niyahet okuldan çıkışımı yapabildim. şu an resmen mezunum. çiçeği burnunda. artık vasıflı eleman oldum. üniversite mezunuyum bugüne bugün :))
sahafdan kara afrika diye bi kitap almıştım yolda onu okudum hıfzı topuzun hem de taaa 1971 basımı. hemen oradaki bir hikayeyi anlatacağım. afrikadaki bazı kabileler insan kurban veriyolar bunun nedenini yazmış;
kocaman bir piton yılanı varmış vaktin birinde. bu bir kadınla evlenmiş. kadın onu sevmiş o da kadını. gel zaman git zaman bizim piton o civardaki herkes gibi ikinci bi karısı olsun istemiş. genç bir kız beğenmiş. kıza söylememişler yılanla evleneceğini. kız kocasını hiç görmemiş. gece yatağına yılan geliyormuş ma sabah gün doğmadan gidiyormuş kız onu görmesin diye. kıza da hep dermiş ki beni görürsen kaybedersin. yılanın birinci karısıda bu işe ortak olmuş kadına hiç söylememiş. ikisi tarada çalışırken aman neyini merak ediyosu herkesin kocası gibi normal bir adam dermiş. bir gün tarlada ikinci kadın bişeyimi unuttum deyip eve gitmiş maksat kocasını görebilmek. eve gitmiş kapının önünde koca bir piton oturuyor. karısını görünce bizinmki hemen kaybolmuş bir daha da ortaya çıkmamış. ama hal bu ki o şehre de bi daha yağmur yamamış. gitmişler bir bilene sormuşlar bir bilen demişki: size yağmuru yağdıran o pitonmuş size küsünce yağmuru kesmiş. aşağı gölün altında gizleniyor. ikinci karısını istiyor ikinci karısını o göle atarsanız orada birlikte yaşayacaklar yağmuru da size geri verecek. halk ne yapsın kıza demişler kocanı görmek istiyosan seni o göle atıcaz. kızı böylece atmışlar göle. ama bir zaman sonra yağmur tekrar kesilmiş. o bir bilen vardı ya yine ona gitmişler demez mi bir bilen; piton yine kesmiş yağmuru ikici karısından sıkılmış başka kadın istiyor!!! kim razı olur gölün altında yılanla yaşamaya kızlardan birinin gözerini kapayıp atmışlar göle. öyle de böyle de derken ne zaman yağmur kesilse göle bir kız kurban edilmiş.
haydi bakalım sular gelmiş olsun. banyo yapamamak ne kötü bişey. su istiyorum yaaa aksın tepeden ıslatsın saçlarımı saç uçlarımdan ayak parmaklarıma...

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder