i am no positive.....

otobüs yolculuklarına karşı tutumum bu. en azından kıytırık fimrlarla yapılan yolculuklara karşı. neyse yaa bir otobüs yolculuğu macerası daha yazmayacağım buraya. oheyya iki saat ne çbuk geçti ben geldim yurda saat 2'ydi azıcık takılayım duş alırım sonra da çıkarım dedim saat 4 olmuş yani 4'e çeyrek var ama nerden baksan 4 sayılır.ne çabukgeçmiş. bu arada minicik bir çocuğun 1. yaş kutlamasına gittik dün tüm kuzenler ordaydı. çok komikti. bi sürü kadın vardı eve girince hepsinin kucağında bi çocuk.nedense çok komik göründüler gzüme. bide işte biz ailenin gençleri boş bi oda bulup oraya kapandık.iki tane fırlama (kesinlikle tatlı değildiler çocukların cadı oldukları her halerinden belliydi bi süpürgeleri eksikti), armut koltuklar olur ya o armut koltukların üztünde çırpınıp duruyolar çığlık çığlığa ama kulak falan kalmadı bizde balonların üstüne oturup patlatıyolar falan biz şaşkınlıkla izliyoruz derken tam fıratlık bi durum oldu. meğersem burası benim evimmiş tarzında, bu iki cadı (bi erkek bi kız yaklaşık 2-3 yaşlarında işte konuşup yrüyolar, çığlık atıyolar başka da bi işlevleri yok o yaştalar:), yerde çırpınmaya başladılar erkek olan demez mi:

"burası denizmiş" diye. ehahahaha biz koptuk tabi. fırat şahane karikatür valla uğur gürsoy abimizi tebrik ediyoruz böyle de gerçekçi cuk diye oturan olmaz. fiti fiti...::):):içimde bir kıvılcımlar bir fırtınalar bir şelaleler bir anlam karmaşası bir yozlaşmışlık bir tatile ihtiyacım var. sakin huzurlu güvenli bir kıyıya çekeyim gemimi ve orada kalayım ben... bir süreliğine... çok sakinlikte gelmez bana evet blogcum haklısın bir soyunma dökünme bir beyazlara bürünme. bu sene iyiyim yaaa. kafam iyi kafam güzel.... kafam rahat. luna tarihindeki en az sorunlu senem hatta. 2010 cidden kırılım yılı gibi. daha senenin yarısı bile olmadı peşin peşin konuşmayım. bakalım ne ola ki daha daha... kırk yılda bir gelir luna gibisi:):):)

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder