weekend report

22:22 11 Nisan 2010 Pazar

pek muheterem blog:):):)
nasıl girişse bu. çok alengirli bir hafta sonu nasıl olur?
perşembe akla düşen karpuz kabuğunu cuma gecesi eşekler yerse alengirli hafta sonu olur :):) bir tren, bir dünnnnnya güzeli (bunu okurken bülent ersoydan duyuyormuş gibi hayal edin:) bir de alice in wonderland adamı. akabinde ne alırsan 5 lira alt katı ve bilgisayar formatı gelirse alengirli başlayan hafta sonu süper star ajda pekkandan daha süper hale gelebilir.
evet farkedildiği üzere havam yerinde alaturka oldum oynamadan duramam. içimde bir enerji patlaması bir enerji patlaması. bir windows 7 bana bunları yaptıysa devamını düşünemiyorum. gerçi daha bir sürü driver indirmem gerek falan filan.
treni kaçırmamak mucize oldu gerçi:):):)
yalnız sanki yeni bilgisayar almış gibi oldum. eee yıllar sonra..... evet yaaaaa sanki yeni bilgisayar aldım bi hızlanma bi görüntülerde parlama, bi artistleşme, bi sevimlilik, bir renk cümbüşü. canım bilgisayarım. bir de sileyim klavyeni üstünü başına on numara bide stiker alalım sana oooohhhh.....

1 fındık kabuğu doldu:

  1. ooh :)
    1 hfta sonra okuyabilsem de,okurken en az senin kadar keyif aldığımı ve günüme keyif kattığını önemle belirtmek isterim...;)

    whymypen

Yorum Gönder