my wonderwall

23:04 17 Nisan 2010 Cumartesi

bugün hayatımda ilk defa lunaparktaki gondola bindim. takla atan havalarda uçuşan bindbir çeşit hadeye binmiştim de bi gondola yıllarca binememiştim:) ama müthişmiş. ne kadar güzel ne kadar eğlenceliydi. gondol ileri giderken saçlarımın geriye uçuşması en tepede oturduğum yerden havalanmam. şahane ötesiyfi. i. melih gökçeğe her nekadar kızsam da şu gençlik parkını luna parka çevirmesi şahane ötesi bir şey oldu. gerçi müzikler çok komik. ankara da bi luna park açılırsa tabiiki ankaralı bilmemkimlerinen müziği çalacak. oyun havası eşliğinde lunapark. bide tiestonun extacy'sini niye çalarlar anlamam orda burda. müziği de geçtim. çok eğlenceli bu luna park olayı. bide gençlik parkındaki havuz kenarı. ulustaki suluhan tam bir takı cenneti. yeni küpeler aldım. limon kabuğundan küpemin yanında bir deportakal diliminden küpem oldu:)
mart bitsin mart bitsin diyosum al bana nisan geldi. ne oldu sanki değil mi. havaar mis gibi oldu. her gün piknik havası. bir top oynama havası bir bisikletle gezme havası. müthiş müthiş.
ben hiç geceden ne giyineceğini hazırlayan biri olamdım. bu yüzden de ojelerim hep kıyafetimle alakasız oldu.

bu geceyi oasis gecesi ilan ediyorum.

1 fındık kabuğu doldu:

  1. Yaa Kaleye gidelim gidelim diye yıllardır söylerim, benim Ankara'da olmadığım haftayı mı buldun?! :))
    Bu arada lunapark orda yıllardır var hayatım, goldolu da ahtopotu da her daim var oldu. Ben küçükken her doğumgünümde gençlik parkına giderdik, bu sene de öyle yapalım:)
    Gerçi önce seninki var, evet evet ona da yapabilriz...
    Petül

    Adsız

Yorum Gönder