adsız

14:34 28 Eylül 2010 Salı

bugün ilk defa pizza yaptım fırında. süpersonik oldu. aslında var ya blog fırını toptan kaldırıp atmak istiyorum. sıkıldım bu cici kız ayaklarından yaa. bu ne böyle fırında kek yapmalar kurabiyeler. pasta süslemeler. yaa onlar güzeldi ama hayatımın küçük bir bölümünü kaplarken sadece. çok zor yaa evde bomboş oturmak. hiç hoşlanmadım. yarın hastaneye gidip akşam geleceğim. belki bu hafta fizik tedaviye başlarlarmış. bilincide ara ara geliyormuş kütüphanede çalıştığını falan hatırlamış. güzel haberi alınca hemen fırını tekrar sevip balkana mükemmel pizza yaptım tabiiki de. neyse yaaa bu vesileyle fırın yemekleri öğrenmiş oldum. elimdeki tarif kitabı neyseki çok tutarlı tarifler vermiş. ölçülere uyarsan hiç sorun her şey mükemmel pişiyor.
yok ama yaa bi kaç gün fırından uzak durmalıyım psikolojimi bozuyor fırınla çok haşır neşir olmak. bir gün benim de işim gücüm olacak. bi de okula da gitmiyorum ya bu dönem. ben hiç alışkın değilim ki bu kadar boş zamana.
inşallah her şey yoluna girecek bakalım. inşallah.
hokus pokus yok oldum....

1 fındık kabuğu doldu:

  1. mutfakta biri mi var? :P

    Unknown

Yorum Gönder