hal vaziyet bildirgesi

15:58 21 Eylül 2010 Salı

eveeet sevgili kutsal uskumrucuğum...
evet evet güzel güzel haberlerim var. babamın alçıları alındı. epeydir sabit tuttuğu için biraz kireçlenme var kemiklerinde ancak o da bir haftaya geçecek ve bir şeyciği kalmayacak gibi. hmmm komşumuz mu o da iyi bi kaç omuru kırılmış ama yatarak geçecek gibi on gün sonra o da ayaklanacak. annem gözünü açtı demiştim. gülümsedi konuşuyor hatta. bilinci tam gelmedi. ameliyatları tamam. bugün doktoruyla konuştuk. ameliyatları güzel geçmiş hareket etmeye de başlamış. biraz uzun sürecek ve zor olacak diyorlar ama olsun her türlü zorluğa hazırız. umutluyum her şey düzelecek....

gelgelelim gündeliklere... bugün şahane ötesi süpersonik bir pasta yaptım kuzenimin doğum günü için. hemmen anlatıyorum: içine muzları dizdim üzerini fındık parçaları serpilmiş vanilyalı krema döktüm (evet vanilya düşkünüyüm) üstünü kapattım krem şantiyi gezdirdim üst krema olarak. sonra şeftali kivi ve muzları sıraladım pasta kenarı güzel görünsün diye parçalanmış fındıklarla süsledim kenarlarını. üstüne dizdiğim meyveler kararmasın diyede sade jole gezdirdim. yeme de yanında yat. (fotoğraflar aslından çekilmiştir:)ben şahane miyim bu konuda.?bir gün arkası pastane olan bir kitabevim olacak birgün olacak biliyorum. inşallah diyeyim.

gerçi ismimin telifini almışlar of çok canım sıkılmıştı ilk gördüğümde. ama artık sıkmıyorum canımı her şey bir şekilde yoluna giriyor. bir şekilde umutluyum artık. her şey kötüye gitse de şikayet etmiyorum neyi yaşamam gerkiyorsa onu yaşayacağım ben plenlar yapsam da kaçamıyorum yazgımdan. bir şeyler olsun diye uğraşırken hayaller de kursam ne olacaksa o oluyor. değirmen hep su yönünde dönüyor:):):)


*editlerden edit beğendim: pastayı yedik. az bile anlatmışım. anlattığımdan daha güzeldi:):):)

3 fındık kabuğu doldu:

  1. yuhaaa pastaya bak.çok kıskandım ki ben akını şimdi.men de isterem :D

    Unknown

  2. işler bi yolua girsin ben sana tarçınlı kek eşliğinde elmalı çay yapacağım....daha neler neler...

    Luna

  3. tarçınlı kekin içinde ceviz ve üzüm de olsun ama.favorim :)ben de mantarlı böğğrek yaptırırım anneme.ooh 3 haftalıktan dönmüş misali ziyafet olur :D

    Unknown

Yorum Gönder