kütle imha

14:47 26 Eylül 2010 Pazar

bir kütle oturmuş içime tüm organlarımı sıkıştırıyor sanki. kimseye anlatamıyorum. teselli istemiyorum çünkü. teselli cümleleri sanki battaniye sadece üstünü örtüyor çünkü. hiç yorum yapmadan teselli etmeye çalışmadan dinleyecek bir sen varsın işte blog. ve yazmak böyle hissedince daha çok anlam kazanıyor. hasene ablamız var bizim temizlikçi demiştim (burada anlatmıştım) hatırlarsan blog. onu çağırdım bugün. ev boş böyle de. ben yarın geri dönecektim ama bilemiyorum babamla kardeşimi hiç bırakmak da istemiyorum.

ve kimseye anlatamıyorum. anlatsam anlatırım ama çocuk gibi mızmızlanıyor gibi hissediyorum kendimi. tesseli bekliyor gibi. değilim. sadece anlatmak istiyorum. sadece içimde birikmesinler diye.

geçecek luna geçecek. kapat gözlerin sen. her şey yoluna girecek. buraya yazarken bile kendimi fazla abartmış fazla durumu dillendirmiş hissediyorum. ama içimde bir kütle var organlarımı sıkıştırıyor. atamıyorum onu bir türlü, çıkmıyor.

dün balkiyle ilk poaça denememizi yaptık. abartıp iç malzemesini pek bol koymuşuz her tarafa döküldü yerken. bir de bizim fırın nedense bozulmuş. ferdoşun fırınında pişirdik. konu komşuya da ikram ettik hemen ilk poaçamız diye:):) ferdoş iyi onun da bir kaç omuru kırık yatıyor hala. MR'a gün almışlar ona gideceklermiş.

ne karamsar yazı oldu beeee. hiç olmadı bu böyle. bunu saymam bidaha beklerim. hem kahve yapmayı öğrendim ben kahve yapar fal bakarız. iyi tamam hadi karpuz da keseriz. ne midesiz çıktın be blog???
hokus pokus yok oldum.

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder