kremalı yazı

21:31 24 Eylül 2010 Cuma


blogların blogu selam sana. pastacıların kraliçesi yazıyor şu anda bu alana. küçük kuzenim anılın doğum günü için yaptığım pastanın resmin ekliyorum.ben şahane ötesi pastalar yaparken doğum günü hediyesi olarak ps3 move aparatı alamadığımız kuzen küsmüş bir şekilde yatmaktaydı. biz de onu alamadık diye bari pastanın üzerine yazalım dedik. tüm kuzenler kafamıza göre süsledik pastanın üstünü şekerlemeli yazı tüpleriyle. doğum günü hediyesi olarak da genel kültür yarışması aldığımız için ps3 move aparatı yerine baya sevinmiş olmalı sanırsam(!) . şaka şaka ama alacağız move aparatını da sadece henüz bulamadık bir de internetten sipariş vereceğiz bugün.





canım annem bir iyileş de gör bak nasıl pastalar yapıyorum senden almışım ben yeteneğimi. avucunda beni olan insanlar becerikli olurmuş. beceriklilik beniymiş o; bende de var zaten.

bir de çok gerekli gibi grip oldum. tabi eylül havalarında buralara alışık değilim ben. yaşlı amcalar gibi öksürüyorum ciğerden ciğerden. cadde de utanıyorum kendimden. yaa neden olduğuda belli ben normalde hayatta ilaç içmem öyle kolay kolay. ben boğazım acıyor deyince babam bana anında 3 ilacı birden sorumluluğuma verdi. e tabi ben ilacı alınca daha doğrusu ilaçları bünyede kendini hasta olmak zorunda hissetti. ilaçlar bitti benim hastalık devam.
bukadar. hokus pokus yok oldum. öhööööö öhööööööö

2 fındık kabuğu doldu:

  1. beceriklilik beni de neymiş.pehh.hurafe onlar hurafe :) benim benim yok elimde ama becerikliyim :P
    ben de istiyorum pastaaaaaa.ben de hastayım hastaaa :)

    Unknown

  2. hurafe değil o ben varsa becerikli doğuyosun yoksa sonradan becerikli oluyosun:):):)

    Luna

Yorum Gönder