uyku hali

04:00 23 Aralık 2009 Çarşamba

kimya sınavım çok iyi geçti be blog. ben bile şaşırdım. galiba bu defa bu dersi geçeceğim. geçersem de idip kimya bölümüne yükseğe başurcam umarım almazlar, naparım kimyada.
neyse gelgelelim kabuslarım yeniden başladı. geçen gece, uykumdaydım. merve beni uyandırıyor sandım sanki başımda dikiliyor gibi hissettim. gözümü açtım kafası olmayan bir adam. vücudu var kafası yok. nasıl korktum. çığlığı bastım tabi. odadaki herkes uyandı. merve de uyandı. o sırada kafasız adam ışık vesilesiyle üç boyutlu hal almış açık kapının gölgesine dönüşerek kapıya giderek kapının şeklini aldı. su içtim ben de. ama çok korktum. böyle bi geceydi. zaten geçen gece de geç yattığım için aynaya not bıraktım kalkan beni kaldırsın diye. yeni kız vardıya o kalkmış ilk önce
yazık beni kaldırmaya geldiği anda (ki benim piskopat olduğumu bilimiyor uyurken) ben nasıl korkarak uydım. ben korkunca o da korktu tabi. sonra da demez mi; (olayın akşamında)
"ben de çok mu korkunç görünüyorum yaratığa mı benziyorum diye üzüldüm".
ben uyurken yaptıklarıma aldanmayın. garip oluyo benim uyku halim. beynim çok farklı çalışıyo uykuda. ben de korkuyorum.

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder