bahar manifestosu

23:23 14 Mayıs 2010 Cuma

portakal kabuklu puding pek güzel.. ve kayısı kompostosu....

meyvelr hayatın en güzel tarafları. suyu, posası, kompostoso, jolesi, tatlısı...
meyve aşkına...

yaz gelince en çok karpuz çıkacağı için seviniyorum. bir de sıcaktan terleyip buz gibi duşa girmek de acayip haz veriyor. kızgın kumlardan serin sulara mükemmel slogan olmuşıcam.

şenlikler pek yorucu olsa da arkadaşlar toplanıyo falan uzaklardan gelenler oluyo pek güzel geçiyo sonra. yarından sonra buraya ayrıntılı şenlik kritiğini yazıcam. geçen seneki şenlik yazımı okudum. petülle çubuk kraker yiyerek geçirmiştik şenliği. bu sene petül yoktu olsun acar, banu bi de dharmakaya onun yerine geldiler. bide nedendir geçen senenin acısını mı çıkardım ne yaptım biraz ucunu kaçırdım içkinin. amaan ne yarını yaa şimdi başladım kritiğe decam edeyim o vakit.

eveeet efenim 2010 odtü bahar şenlikleri yarın son gününü yaşayacak.
bu sene benim olduğumdan beri ilk kez leman sam odtüye geldii hep hacettepeye ankara üniversitesine giderdi. nasıl tatlı nasıl enerji dolu bir kadın. nasıl sevecen. her sene gelsin her sene.

dumanın hiç bi konserine gitmeyerek çok yerinde bi karar vermişim şimdiye kadar. yavşak herifler. bi sevemedim bunları şarkıları güzel tamam sözler şahane müzik tarzı falan da on numara belki ama çok gereksiz tripleri var. bi de her şarkıya niye 15 dk solo attılarsa tamam iyi güzel solo da severiz ama şenlik bu söyleyelim di mi.

dün sulukule vardı ve benim resmen en çok coştuğum gün dündü. nasıl bir coşmaysa bugüne halim kalmamış içmedim hiç. şimdi sulukuleden önce marsis diye karadeniz müzikleri yapan bir grup çıktı aaa onların şarkılarını dinleyecektim, süper ötesiydilier. onlardan öncesi de eski kırkbeşliklerdi offff baştan coştuk tabi. sulukule ekibi de sahnede göbek atmaya başlatınca e bir de geçen gün telweden arakladığımız tefimiz yanımızda olunca coştuk tabi.




aslında şenlikler işkence. çok yoruluyoruz. bi de ben aslında böyle konserleri çok sevmiyorum. böyle oturacaksın bi yere bi de sakin olacak etraf. yaa tamamçok hoppa zıppa oynamış olabilirim ama dedim ya biraz ucunu kaçırdım:):)

haaaa asıl önemli olay kesin olarak masterı bırakmaya karar verdim. bu denemi bitireyim ama. yaa bu sabeh pek akademik bir kongreye gittim hacettepe üniversitesinde önemli bir şahıs türkiyeye gelmiş falan ingilizcedi bide konferans nasıl sıkıcıydı anlamadım. uyuyamadım da en mne ne diye oturduysak. ne bileyim yaa herkes bi ilgiyle dinledi arada tartıştılar falan ben geyik yapan bi kaç kişi neyseki buldum da onlarla takıldım sonra. ama kabus gibiydi. hele ikinci kısımda artık kendimi koşarak dışarı atmak istedim ama ne mümkün.

bir de hayatımda belki ilk defa geleceğe dair bir çizgi oluşturmaya karar verdim. bir hayal kurdum ve gerçekleşsin diye uğraşıcam. hedefin ne sorusunu artık yanıtsız bırakmayacaım sanırım. şşşşşttttt!! bu büyük bir sır.

konser zamanı belli oldu ya 9 ya 10 haziran ben tabi herkesi şimdiden tembihliyorum gelsinler diye. çok eğlenceli olacak dersler de artacak artık haftada iki gün olacak belki 3'e bile çıkabilir. b
i yerde de solom var. sadece düm düm tek yapıyorum ama olsun o ritmi ya kaçırırsam diye de çok korkuyorum ben.

veeee son olarak pek sevgili logum hala o eksik olan 4 tane ödevi tamamlayıp götüremedim.
:S:S:S:S

2 fındık kabuğu doldu:

  1. nedir o sır??

    whymypen

  2. bu soruya cevap yazmayacağım.:):)

    Luna

Yorum Gönder