şarapçı şarap şarap

23:40 9 Mayıs 2010 Pazar

biskrem bi'stick hiç cazip gelmemişti ilk çıktığında. ne olaki diye almamıştım bile. geçen gün yetişmem gereken bir yere aceleyle giderken nedense büfenin önünden amansızca geçerken birden durup sanki bistik almak için gelmişçesine hiç düşünmeden aldım. ama ne harikaymış tadı. yerken beni gören eminim bistik reklamı çekiyorum sanırdı. kendimden geçmiştim. geç kaldığım yeri unutmuştum adeta (adeta kelimesine de hep gülerim. adeta:):)). browni intense çılgınlığına çok kaptıramadım kendimi. ağır geldi bana o çikolata. bistik ama pasta gibi.
neyse ne.

gel zaman git zaman bu hafta içkiyi biraz fazla kaçırmış olabilirim. ödül kokteyliydi, doğum günüydü, arkadaşlarla buluşma derken bir de baktım nerdeyse hergün bişeyler içmişim. olsun şenlikler de geliyor ön hazırlık oldu sayıyorum. hehahhaa spartaküse anlatıyodum çok içmişim kafam çok güzeldi diye bişeyler...

"e luna sen hem yavaş içiyosun (40-50 dk.da bi ellilik anca itirebiliyorum ama genel olarak ben suyu bile çok yavaş içerim yudum yudum:), nasıl o kadar çok içtin?
- hehahaha çok içtim dediim ben zaten iki tane içsem çakır keyif oluyorum 3le 4ü içince de kafam çok fena güzelleşiyor:):)
asıl komiği elma ağacında ödül kokteyli sırasında beyaz şarapla elma suyu vardı. ben şaraba yüklendim. neyseki beyazdı şansıma. bir de elit kesim var katılımcı. neyse üçüncü kadehte falan ki kadeh dediğim hani sert plastikten şeffa bardaklar var ya onlar. neyse üçüncüyü içerken yanaklarım al al oldu hafiften de ısındım:)

elit kesim oturuyor karşımda bi işin ehl-i kişiler sohbet ediyor entellektüel muhabbetler falan derken. neyse bi herkesin kendine uygun meslek seçmesi muhabbetleri açıldı. benim zaten yüz kırmızı daimi sırıtmam yerleşmiş yüzüme başladım anlatmaya:
-yaa biliyor musunuz babam da bana geçen gün polis olsana dedi tıravma geçirdim. polis ol ne demek yaa bide bana ben nasıl polis olurum hiç mi tanımamış beni?

bi halk oyunları muhabbeti açıldı:

-orta okulda folklöre girmiştim boyum kısa diye en sona koydular beni sonra gösteri olacağı gün son dört kişiyi ayırıp siz çıkmayacaksınız dediler. bidaha da folklöre hiç ilgi duymadım...

bir x muhabbeti açıldı:
-hahah ben çocukken x'le bıdıbıdıbıdı

bir y muhabbeti açıldı:
- bir otobüs yolculuğundayken y'yle ilgili bıdıbıdıbıdı

otaboka bi çocukluk anısı anlatıyorum gülüyorum kahkaha atıyorum tim zaten yanımda elimden bardağımı alyor. genel müdür gözümün içine bakıyo luna ama sus artık diye. elit kesimden yazarlardan biri dayanamadı en son ilk kalkan o oldu. bir kısmı muhabbetten hoşnut kaldı ama. hatta bi edebiyatçı çıkarken bana:
-espiri tarzınızı çok beğendim dedi.
hahahah espiri tarzı değilki o kafam güzel ama verdiğim cevap daha komik:
-yine bekleriz o zaman dedim. sanki benim evim:D:D:D

katılımcılar gitti ben elimde boş şarap şişesindeki damlaları bardağa akıtmaya çalışmaktaydım. ve hala anlatacaklarım vardı. yaa gittiler ama ben çocukken bir defa da bıdıbıdıbıdı...

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder