I like that

13:55 15 Mayıs 2010 Cumartesi

ha bu ışıkli dünya
oldi bize karanlık
oy güzel
oldi bize karanlık...

eveeet marsis dinliyorum halen daha...

web dünyası geliştikçe daha ziyade sosyal paylaşım sitelerindeki fütursuzluk arttıkça olay iyice komikleşmeye başladı.

"x kişisi atatürkü beğendi"
hay allah razı olsun, beğenmiş atatürkü komik değil mi yaaa. kelimelerle ifade edemediğim bi komiklik var siz de fakediyormusunuz.

"y kişisi Lenin'i beğendi"
ürü be yavrum be kim tutar seni. komik yaaaa

"z kişisi john lennon'ı beğendi"
aferin evladım böyle çalmaya devam et.

komedi resmen.

güneşe çevirelim
güneşe çevirelim
bu karanlık günleri
oy güzel
bu karanlık günleri
....

1 fındık kabuğu doldu:

  1. evet ya, mesela muzik grubunun sayfasına katılıyodun, şimdi "beğen" oldu sadece dimi çok komik :D
    ben de benimseyemedim...hpsini toptaaannn!! last.fm le başladım ama dur ben de!

    whymypen

Yorum Gönder