karanlık ve soğuk yazı

22:45 29 Mayıs 2010 Cumartesi



sinir harbi yaşamaklarındayım. olayı uzun da uzun anlatmayacağım çünkü kafam dağılsın diye yazıyorum şu anda.
tam olarak şu haldeyim:
elimde bir kürek beyniminin üstündeki toprakları alıp alıp atıyorum alıp alıp atıyorum.
bugün çok güzel bir mekan keşfettik çok da güzel sandiviç yapıyor.
beeeeeeeen ekmeğimi böldüm de yediiiiiiiiiiiiiiiiim

benim hiç mi hiç haddime değil insanları etiketlemek ancak birincisi karşıdakinin bi konuyu bilmediğini anlayınca hemen onu kandırmaya çalışan beyinsiz hergeleler sinirimi bozuyor bir de dünyanın etrafında döndüğünü sanan götü kalkıklar.

neyseyi olayı hiç mi hiç anlatmayacağım çünkü onların olduğu kadar benim de hatam var. offf neyse yaaaaa lanet olsun ki böyle işte.

canım sıkkın çok. evet o da sıkıyor du ne zamandır zaten bi de bu oldu üstüne. chip diyo chip mip yok ortada sevis mervis te yok hepsi uydurma. bilgisayar da yok tabi ortada.

bu bi kaç gündür hiç alışkın olmadığım siniri bozuk lunayla takılıyorum. ve hiç hoşlanmadım lunanın bu halinden. offf ki ne offffffff. düselecek her şey düzelecek. kendimi kandırıyorum. her şey yoluna girecek girsin .......

konser de yaklaştı gerçi gelenler sıkılacak gibi hissediyorum uzun sürecek çünkü. ama olsun hala solom var ve artık tekleri kıvamında çıkarıyorum. dümler de öyle anladım artık olayı. bir de ritim atölyesi varmış kurstan bi arkadaş gidiyomuş keşke daha önce haberim olsaydı ben de giderdim. ama artık çok geç çünkü ankarada olmayacağım. offf bu sene de en çok ankarada geçirmek istediğim seneydi oysa. neyse ne yaaa..... kuzeye gidelim bakalım ne varsa orda. karanlık soğuk..... offf ki ne offffff neyse yaaa ders alıp saydırabilirmişim ama. bir de sürdürülebilirlik ekoloji çalışan çok bilim adamı varmış. bişeyler öğrenirim. amaaaan hep mi züğürt tesellisi

hayatım züğürt tesellilerinde mi ibaret bu ne yaaaa bok gibi yaşamak valla. offf ki ne offfff. bendir çalömayı çok sevdim yaaa. süper bişey bir de artık dümlerle tekleri doğru vurabiliyorum falan daha daha bi sevdim.

yüzmeyi de sevdim zamanla. haftada iki kez gidiyoruz şimdilik. ama artık daha zevk alıyorum. suda olmak çok güzel. bir de hemen yorulmuyorum artık.

eve gidip bisikletimin tepesinden hiç inememek istiyorum. şu an tek istediğim bu bitsin bu dönem.

ekleme tahtası: bi de insanlar yargılamasın artık. zaten salak saçma bişeyler oluyo bi de kessin herkes sesini. konuşmasın. kimene yaaa, öncesinde yanımda mıydın sonrasında yanımda olmaya çalışıyosun bi de yanımdaymış gibi yapıp ilk fırsatta yargılıyosun.....

bir ekleme daha: erovizyon yazrışması da hiç mi hiç umrumda değil ayrıca.

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder