baddis ekmek

02:33 23 Ekim 2009 Cuma

az önce kendime hamburgeri yasakladım. patates ekmeği de. bu ikisi konusunda oldukça abartılı davrandığımı farkettim. öğlen iki patates, akşam iki hamburger. hiç bi bünye dayanmaz. ki aslında yediğimiz şeylerin vücudumuza eklendiğini ve bir parçamız olduğuna inanırsak. ben patates ekmek ve hamburgerden oluşuyorum. tropikal egzotik meyveler bulup onlardan yemeliyim artık. avokado, ananas, mandalina, mango. kolayı ve çayı da bırakmalıyım. meyve suları olmalıyım çünkü. mesela kivi olmalıyım ben. göz alıcı bir renkte, elinize batmamam için soymanız gerekmeli beni, yedikten sonra da mahoş bir tat bırakmalıyım. ya da ben mandalina olmalıyım. dilmlerden oluşmuş. bir dilimi oldukça ekşi, bir dilimi çekirdekli, bir dilimi acı... her neyse yine hayaller alemine daldım kendimi değişik meyveler olarak düşünmeye başladım. sonuç olarak patates ekmek ve hamburgeri kendime yasakladım. başlangıç olarak bu dönemlik. kendimle girdiğim bu iddia sonucunda bir şeyler de olmalı. peki. eğer hamburger ya da patates ekmek yersem (bakın patates ekmek diyorum patates kızartmasını ekmeksiz yiyebilirim) (ayrıca ketçap ve mayonezi yasaklamış ta değilim) evet ne diyorudum hah yersem (hiç te kıyamıyorum kendime hep hafif cezalar geliyor aklıma) bulamadım ceza. cezaya gerek yok. kendisine saygısı olan bir insan olarak :P zaten irademi kontrol edip yemeyeceğim(cnbc-e dergisi bu ay merlin tarotları verdi, ve tarot kartları bana sölemişti irademi kontrol etmeliymişim, kararlı ve güçlü olmalı başkalarının etkisinde kalmamalıymışım). güçlü kararlı olup başkalarının etkisi altında kalmayacağım. arkadaşlarım yalvarsa da ne olur fizik kantininde patates ekmek yiyelim diye fiziğe gideceğim ancak baddis ekmek yemeyeceğim. pazartesi günü patates ekmek arasını ne yapacağım peki? bunu hiç düşünmemiştim. eminim petülle elif çok sevinecek. zorla onlara her pazartesi karbonhidrat depolatıyordum. zaten iyiden iyiye abartmıştım olayı artık. birinin dur demesi gerekiyordu bana (ki bu kişi ben oldum. ne kadar iradeliyim:);

tarih: 12 ekim 2009 pazartesi günü eğitimdeki derslerimden çıkmış kimyaya gitmeden önce elifle petülü kandırmıştım.

mekan: fizik kantini

yenilen yemek: baddis ekmek (üstüne fizik kantincilerine özel tek şişedeki ketçap+mayonez karışımından bolca sıkılmış tuzu serpilmiş)

masa: ben tadına doyum olmayan o şahane besini hızlıca yemiştim ki ne göreyim diğer ikili neredeyse yeni başlamış daha. (ekmeğin içine o kadar çok patates koyuluyorki bizimkiler de ekmeği rahat tutabilmek için önce içindeki patatesleri yiyerek azaltmaya çalışmışlar). benim yemeğim bitince masada öylece kalakaldım karşımda ise mükemmel karışımıyla battis ekmekler yenilmekte. hemen gittim ikinciyi aldım (tabi her ikisinin yanında da ayran). aynen diğerindeki gibi ekmeğimle bütünleşip çevremdeki herkesi unutarak (etraf buğulandı ben ve elimdeki ekmekarası ön plana çıktık) onu da bir çırpıda yiyiverdim. neyseki bu defa bana yetişebildiler de, çok fazla beklemedim.

yemek sonrası: evli evine köylü köyüne... ben de kimya dersine gidecektim. masadan kalktım ki midemin beni fazla zorladığını hissettim. patlamak için sabırsızlanan nişasta bombası gibiydim. olduğum yerde kalıp patlamadan beklemek istedim ama mümkün değildi.

karar anı: derse gitmeyecektim.

eylem: elmalı soda alarak o sırada batak oynayan (3,5,8) arkadaşların yanına gidip oyuna 4. oldum. tabiki ikinci sodayı da aldım.

akşam yemeği: o gün başka yemek yiyemedim

düzeltme: tamam gece karışık tost yedim :S

başka bir düzeltme: buraya koymak için patates resimleri ararken ya da hamburger karnım çok acıktı. pizza resimleri falan da vardı. pizzayı da yasaklasam mı diye düşündüm kendime de o kadar acımasız olamadım.

bambaşka bir düzelte: neyse yaa fotoğraf koymuyorum hiç biri fiziğinkine benzemiyor. onun fotoğrafını çekip koymalıyım.

2 fındık kabuğu doldu:

  1. canım baddis ekmek yemek istedi:)

    Adsız

  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    whymypen

Yorum Gönder