salla pati

04:12 29 Ekim 2009 Perşembe

amaan bu ne saçma blog. tüm günü salla pati geçirip, herkese sözler verip sonra kendi kafasına göre yaşayan, akşamında da yalnız kalınca oturup aman kaybeden aman korkan aman depresif bi kız. komik ya. komedi dizisi izliyorum sanki. başladığı bir işi bile bitirmiyor bitirdiği işi de yırtıp çöpe atıyor. hayaller kurup inanıyor. olduğunu sandığı şeylerin olmadğını görünce de ama şöyle başarısızım böyle başarısızım ama başarısızlığımı suçlusu da hayat diyor. yok canım sen de. hayatmış. sanki bizim kız pek sorumlu pek düzenli aman efendim pek çalışkan her şeyi hakediyor da bu namussuz hayat ona vermiyor. çok güldürdü beni şu blog çok. kendisi de istemiyor ki aslında. tembel bu tembel. kıçını kaldıracak olsa bin laf eder hayata. eserekli de bir kafası var. ay bu kız neyin doğru neyin yanlış olduğunu da bilmiyor. nerede ne söylenir, hiç haberi yok. siparişi verilmeyen bir soda masaya geldiğinde bir yudum alıp "bekaretini bozdum artık geri veremeyiz" diyor. inandınız mı yoksa o depresif hallerine. şşt. yalnız kalınca böyle oluyor. herkes uyuyunca. bu saatlerde işte. elleri titrer bir de uykusuz kalınca. bacakları ağrır. ama parmakları yazar da yazar. yazdığı da içindeki kız. çok güldürdü beni bu blog çok. bir de yazdıklarını tılsımlı sanması yok mu. sanki bi bok bulmuş gibi sevinmesi. her şey kendi hayalindeki gibi, düşündüğü gibi oldu sanmaları. gerçeklerden habersiz yaşaması yok mu. düşündüğü gibi olmadığını anlayınca nasıl afallıyor görseniz. siz de çok gülersiniz. o yüz ifadesi yok mu. ben ne düşünmüşüm be dediği an. çok komik bi blog bu çok. bir de öyle ciddi yazmış ki tanımasam bilmesem inanırım. bardağını bile yıkamıyor ki bu kız. aynı bardakta çay da içiyor kahve de kola da. bir de patates ekmeği yasaklamış kendisine. köfte ekmeğe patates kızartması koyduruyor. hamburgeri yasaklamış ketçap mayonezli sucuk ekmek yiyor. hem de sucuk ekmek daha pahalı. parası da yok ki bunun. bir de sağlıklı beslendiğini sanmıyor mu. sorsanız sanki artık tropikal meyveler yiyor. öyle olduğuna inanıyordurda. hayalci be bu. bir de yazmış ciddi ciddi. aman ne güldüm burada. işine yaramasa bile gidip geri dönüşüm kutusuna atılan ders kitaplarını alıp masasına koyuyor. çöplük gibi masası dolabı. sorsanız düzenliyim der. öyle olduğunu da sanır. çünkü hayalindeki odası farklıdır. o orda yaşadığını düşünür. sorsanız çok çalışkan. ne gülgüm ne güldüm. topu topu bir sabah dersi var daha bir kere gidemedi. geçen haftanın ödevini yapmadı. bu var ya bu bir de çok iyi kağıt oynadığını sanıyor, oysa her oyunda sonuncu oluyor. hayalci be bu. ciddi ciddi yazmış ya. ne komik blog bu. okuyanda acı çekiyor sanacak. içindeki kız ağlıyormuş. bir de zırh giyinfiğini sanmış. sanki çok güçlü adımlar atıyor artık. çok güldüm çok. iradeli olacakmış, başkalarının etkisi altında kalmayacakmış. bunları da tarottan bulabilmiş ancak. bir de bu hep bir roman kahramanı olmak istiyor. dedim ya hayalci be bu. nasıl olacak kimse bilmiyor. yaşayan bir insan olmak değil romanın içinde ama kendini hisseden bir karakter, kim olacağını hiç düşünmüyor bile. sala pati bir karakter. bir de kendisini dürüst sanışları yok mu. yazılarında itiraflarda bulunup seviye atladığını sanıyor. içmeyi çok sevmezmiş te ama içermiş. bu varya aslında sinemaya da gitmeyi sevmiyor. o koltuklarda otururken hep dizleri bacakları ağrıyor. film hemen bitse diye bekliyor. ama sevdiğini sanıp, sinemeya gitmeyi özlüyor bir de. çok güldürdü beni çok. intihara meyilli yazarlar okuyup kendiyle özdeşleştiriyor. ay bu bir de günün birinde intihar edeceğini sanıyor. sanırsınız çok gizemli, uzun paltolu rüzgara karşı uçurumun kenarında bekleyen yalnız adam. ne komik blog bu ya. bu var ya tam şaşkın. bir de sakar. saftirik bu ya. inanmayın yazdıklarına.

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder