ne oluyor bana

02:56 2 Ekim 2009 Cuma

yıllardır kimseye böyle kötü duygular beslememiştim. ama bunca yıldır toplu yaşarım böylesini de görmemiştim. yurt hayatımda ilk kavgamı edeceğim gibi...

ben mal olmuşum galiba. otomatiğe almışım sinirlerimi. belki de hoşuma gitti bu gıcık olma hissi. çok garip bir şey anlatamam (anlatamayacaksan ne yazıyorsun?) aslında kızın bana karşı yaptığı bir hata yok tamam görgüsüz ve beyinsiz olduğu bir gerçek olsa da bu kadar kini gerektirecek bir şey yapmadı ama neden böyle oldum. nasıl bir enerji uyuşmazlığı. neden böyle hissediyorum. ben galiba depresyona girdim farketmeden. ya da hala sigaramı içmediğimden...

2 fındık kabuğu doldu:

  1. abla denmek gerçekten de hoşuna gitmiyor galiba:)

    Adsız

  2. vala enerji almıyorsan birinden bir kere, bidaa olmuyor o iş. onu bilir onu söylerim.

    whymypen

Yorum Gönder