inorganik insan

23:15 31 Ekim 2009 Cumartesi

sırf rüya büyücüsünü kıskandığım için yazıyorum. tabiki kafamın fazla güzel oluşunun da etkisi var. içmedim ama inorganik kimya bende iki bira bi votka üstüne elmalı martini etkisi yaptı. rüya büyücüsünden de bir şarkı istedim bakalım ne söyleyecek. eğer bu bir kaç ay kendisini değiştirmediyse kesinlikle benim için şarkı söylemeyeceğinden eminim. aç playlistini dinle demiştir hatta. napam death? eh be inorganik kimya be başıma bela mısın be. ben varya bu dersten hakkıyla kalmışım. yine hiç bişey anlamadım ya.bu arada odtü kütüphanesinde inorganik kimyayla ilgili türkçe kitap yok yani bir tane var oda inorganik kimya 2. kesinlikle elimi bile sürmedim. kütüphane de soğuk. hele bugün yağmurlu ankara. ama güzel yağmur. sokakalar ıslak. gerçi otostop çekerken de kimse durmadı. hesapladım kızların 12 de biri dururken erkeklerin 2 de biri otostopçu alıyor. ama bayan ve orta yaşlı teyzeler çat diye durup alıyor onların haklarını yememek lazım. yağmurda yürümek şahane olurdu da. o yurdun önündeki yavru köpekler de büyümüş. varış mesafeme oldukça yakınlarda konaklıyorlar. yaklaşık 8 köpek. gerçi bir k9 olan ruinayla yakın temasta bulunmuştum zamanında. tamam tamam popomu ısırmıştı elimdeki telefonu vermediğim için. ben de hemen giriş kapısında bağırdıysamda ofistekiler çıkıp bakmamıştı. ruina ısırmaz ne de olsa. kimse inanmadı. bende kanıtı gösteremedim. rüya büyücüsü yanımdaydı. bu olay o ben ve popom arasında ilelebet sır kalacakken lanet olsun ki bunu az önce bloguma yazdım. evet evet kafam hiç iyi değil farkettiğiniz gibi. çay yapayım. efsanevi siyah çay:):)

5 fındık kabuğu doldu:

  1. evet değişmemiş senin için şarkı söylememiş üstüne bi de laf koymuş:)ayrıca benim imdat çığlıklarımı da nasıl unuttun anlamadım.

    Adsız

  2. hee ya dimi kapıda nasıl bağırmıştık öyle. kimse de arayıp kurtarmamıştı:)

    Luna

  3. arabasına almayan birbirine destek olmayan kızlar için bi de feminist olcaktım az kalsın. gerçi onlar da erkekleri alıyolardır arabasına:=)

    Adsız

  4. pişt pasaklı sen dur, yakışıklı sen gel:):)

    Luna

  5. şunu daözellikle eklemek istiyorum hesapladım derken... istatistiksel olarak. dersini alıyorum ne de olsa...

    Luna

Yorum Gönder