bu ne yaman çelişki

23:52 24 Ocak 2010 Pazar

blog da blog. ne varsa bu blogta.
valiz hazırlamak kadar sıkıcı bir iş var mı acaba? ya da portakal yerken suyunu akıtmayan var mıdır üstüne. elleri yapış yapış olmayan? küçükken portakalı mandalinanın annesi sanan?
gidiyorum yarın,
aslında hüzünlü değilim. üzgün hiç değilim.
sadece belirsizlik olunca hoşlanmıyorum. geriliyorum.
gergin değilim ama.
neden hep bi tarihi beklemek zorunda kalıyorum. 28 haziran mış, 1 şubatmış, ne ola ki böyle böyle?
hem vampirmiş hem yazarmış.
yarasalar tipsiz diye o yarasa olmazmış. olmasın kime ne sanki. tipsiz olmak kötü bişey mi sanki. hem insan tipsiz de olsa yanındaki insanlarla mutluysa mutlu olur. haberi yok galiba; vampirler de geceleri yarasa olur. bize ne kendi bilir.
aslında biraz endişeliyim.
offf o kadar belirsizki hayatımdaki her şey. bu dönemi halletsem
bi sonraki sene, onu halletsem daha sonraki, daha bi planım bile yok gelecekle ilgili. boş beleş yaşıyorum bakalım ne olacak. her şey güzel kafamın içinceki. gerçeğe bakınca da aynı mı ama?
keşke sahil kasabasında yaşasak. plan yapmak gerekir miydi orada da, kılçık ayıklama formülünü bulunca kafamız rahat eder miydi yoksa?
şimdi desemki ben 1 şubata kadar yazı yazmayım buraya, sence olur mu mantıklı. olmaz di mi yazmak istersem niye tutayım kendimi. ortimin otobüsten mesaj attığı dreamland şarkısı duruma uymaz ama beni anlatır. nasıl her şeyin kafamda güzel olduğunu ama gerçekte olmadığını. I am a dreamer yapacak bi şey yok.

1 fındık kabuğu doldu:

  1. olsun en güzeli, bana da öğretsin biri. başka türlü güzel geçmiyor, geçmiyor :)

    önemli not: herşey istediğin gibi olacak, ben bunu söylüyorum.

    whymypen

Yorum Gönder