uzun uzadıya gün

12:04 18 Ocak 2010 Pazartesi

tek başıma pek ofistikeyim.dün gece de hiç uyuyamadım. erken yattım ama, olmadı işte uyuyamadım. sabah da çok erken kalkınca gözlerinizin içine içine batar ya uyku öyle oldum. aa sabah simit aldım domates salatalık bir de krem peynirim vardı burada dolapta. çok güzel kahvaltı oldu. ben Timo'nun odasındayken Diğer odadaki fax makinasına fax geldi, nasıl korktum birden öyle ses çıkınca. evdeyken de elektrik gidip gelince yazıcı bi kendini yeniden mi başlatıyor ne yapıyorsa ben uyurken birden çalışınca çok korkuyorum. burası soğuk bir de. saat 12 buçuğa geliyor. öğle yemeği saati. tek başına hiç istemiyor insanın canı yemek yemek. belki üst kattaki ressam komşumuz beni yalnız bırakmaz yemek için yanıma gelir. ama sandığım gibi sıkılmadım; çok iş varmış zaten, insanın sıkılmaya vakti olmuyor. arada telefon geliyor da ses oluyor bana. ya da kargocular geliyor da insan görüyorum:) yalnızlık zor iş velhasılı. asgari ücrete bak 664.25 liraymış ya. bu acaba en az maaşın en net halimidir? yoksa kesintilere uğrar mı ne olur ki asgari ücretten kasıt kişinin aylık eline geçmesi gereken para mıdır ki??
yemeğe 15 dakika kaldı. bizimkiler toplantıya ara verecekelr 12 buçukta bi 5 dakika onlarla konuşsam, iyi öğle tatilinin bitmesine az kalır. aaa 12 buçukta sınavı olanlara da başarılar. bilgisayar programlarının yazılı sınavları karışık olmalı. ama yapar onlar bilirim ben. saat hemen bir buçuık olsa herkes iş başı yapsa. gerçi bana farketmeyecek ben yine tek başıma... ama en azından diğer herkesin de o anda iş başında olduğunu bileceğim. hem sınavı bitenler de rahatlar. sınavdan çıkarlar arkadaşlarıyle yemek yerler. belki eve gider uyurlar ya da okulda boş bi amfi bulup koltuklara uzanırlar. kim bilir, belki rüya bile görürler.
neyse bakalım daha gün uzun....

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder