limon

23:56 10 Ocak 2010 Pazar

beni gaza getirecek cümleler yazmam gerek.......... yok olmuyor. cümle de yok her hangi bir istek de. şimdi bu sayfayı kapatıyorum ve sorulara başlıyorum. geceler benim olsun. sabahla meydan okuyorum. gün doğmadan ben bu soruları bitirebilir miyim? bencede bitiremem. hemen vazgeçmeyim di mi? tabiki bitiririm neden bitiremeyecek mişim? çayım da yok. bitmiş. limonlu yeşil çaya kaldım bir de. bir de karışık bitki çayı var. bence ikisinin bi farkı yok. tadları neredeyse aynı. limonlu yeşil çay da limon kokusu olduğu için daha cezbedici aslında. bilgisayar da nasıl ısınmış. kapatamam daha. soruları yapamadım ki. ne dersin kapatayım soğusun sonra açıp mı başlayım sorulara. tamam tamam kapatmıyorum. iyi be yazmıyorum. çıkıyorum. iyi ki bi ödev var dedim. nasıl blogsun sen ya??

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder