PARFÜM BİLDİRGESİ

11:28 19 Ocak 2010 Salı

sabah 9 itibariyla dünya üzerindeki kadınların parfüm kullanması yasaklanmış bulunmakta.
dolmuşa ayağımı atar atmaz koltuktaki kadının bana para uzatıp iletir misiniz demesinie çok kızıdm. bi bekle ben de oturayım. binmişim, dolmuş harekete başlamış daha ben dengemi kuramamışım para uzatıyo oturduğu yerden, koltuklar da boş ya ondan. ama bi bekle yani.
yanıma oturan kürkümsü montlu kadının parfüm kokusu zaten boğazımı yaktı. parfüm neden sıkarlar ki anlamam. bu kadar yapay bir koku olamaz. kimyasal ötesi. çiçekli meyveli vücut losyonları kullanın. duş jeliniz olsun kokulu kokulu. bunlar çok güzel şeyler:). AMA PARFÜM NE? az sıkılınca da mı genze kaçar bu koku yoksa abartılı mı sıkmıştır hatun kişi. yine de anlamam kadın açık havada yürümüş dolmuş durağına gelmiş, binmiş yanıma oturmuş ama hala daha ilk sıkmış gibi. Parfüme reklam yazdım gibi oldu:) "saatler geçse de kalıcı kokusuyla hala ilk sıktığınızdaki gibi kalır." aaa evet johanson's baby kolonya ocean kullansın mesela
nasıl güzel bir koku o. ben tabi vanilya kokularını tercih ederim. bir ara aynı anda hem vanilya hem çilek vücut losyonu kullanıyordum annem dondurma ya da pasta zennettiğimden korkuyordu kendimi:)
ciddi olalım tekrardan. tüm insanlığın solunum yolu sağlığı için ilgili kişilere mail attım hemen cevap geldi. ve saat 9 itibariyle tüm ülkede parfüm kullanımı yasaklandı. parfüm kullanan insanlarınsa "vücutlarının etrafına koku geçirmez bir camekan geçirerek dolaşma" yaptırımı uygulamaya konulacak. bildirimi benim yayınlamamı özellikle istediler. bu blog dünyanın geleceğiyle ilgili önem taşıdığı için artık billdirimler buradan yayınlanacakmış.
tam ben bu satırları yazarken kapı çaldı dağıtımcıdan kitap almaya gelen genç delikanlı gitti ama parfüm kokusu odada kaldı. pencere açtım, yazık bilmiyormuş parfüm kullanmanın yasakladığını, normal daha bu sabah yasaklandı üstelik bildiriyi farkettiğiniz üzere henüz yazma aşamasındayım. olay kadın erkek olayı değil. olay parfüm olayı

3 fındık kabuğu doldu:

  1. :)
    ama o zaman "parfümün dansı - tom robbins" diyorum sana acilen.

    whymypen

  2. güzel kokular kendin yapabilirsin mistik bitkiler bulup... hatta şahane olur bana da yap. ama yapay kimyasal parfüm olmaz:):)

    Luna

  3. ooov yıllardır parfümümü bulamadığımdan şikayetçiydim, bugun buldum vala kimyasal mimyasal dinlemem, sürceeeem oh :)

    whymypen

Yorum Gönder