ne soruymuş be?

23:39 29 Ocak 2010 Cuma

bu kadın programları var ya, ben onların canlısını yaşadım bugün. ben sustum ama herkes anne, kardeş, teyze, komşu...vs. benim gelecek planlarımla ilgili tartıştılar. ben planı olmayan bir kişi olarak sadece izledim ne zaman susacaklar diye. başım çok ağrıdı bugün;
-kpssye hazırlansın öğretmen olmayacağım ne demek
-hem bu sene çok öğretmen alacaklarmış kaçırmasın
-izmir'e niye başvurmamış yükseğe ev de var rahat gider gelirdi
-koleje falan başvurur
-bi atansında önce sonra ne yaparsa
-dershaneye gitsin
-ne gerek var biliyodur zaten
-bi sene dinlensin çok yoruldu
..... ve türevleri.
bazen sadece dinlemek iyidir, ne zaman susacaklar konu ne zaman değişecek diye bekledim durdum. arada değil mi luna dediler, umutsuzca baktım. eee okul bitti şimdi ne yapacaksın?
asansörde bile sordular. herkes sordu bi ben sormadım kendime.
eee Luna okul da bitti şimdi ne yapacaksın?

1 fındık kabuğu doldu:

  1. bitti lan, ne yapacağız harbi...

    Adsız

Yorum Gönder