hayal et (6 Nisan)

02:56 12 Mayıs 2009 Salı

hayata da değil aslında. zorunda olmaktır belki kızgınlığı tetikleyen. yaşamak zorunluluğu. gereklilikten tiksinirsem bu mu oluyordu. kim anlatmıştı bu hikayeyi bana. yoksa daha önce rüyamda gördüğümü sandğım olaylardan mı? ya da hepsi şizofren olan benin uydurması mı? bir hayat mı hayalettim. yoksa ben mi hayalettim. yoksa hepimiz hayal ürünü et yığınları mıydık. ya da gerçek olan hayatın ürünleri mi? daha fazla sigara yok, alkol yok. ne için? olsa ne olur olmasa ne olur kötü kokudan başka? savaşçı ruhun yenilmemek için yalvardığı görülmüş müdür? yenilmek mi daha çok acıtır, acınılarak elde edilen zafer mi? yenilgiyi bile kazanması gerekir oysa. daha fazla savaş yok, acı yok. ne için? olsa ne olur olmasa ne olur biraz daha fazla kandan başka?
boşvermişlik te değil aslında. boşa çıkmalarıdır belki çabalardan vazgeçiren. savaşmak zorunluluğu. kazanmayı istersem bu mu oluyordu. kim anlatmıştı bu hikayeyi bana. yoksa daha önce rüyamda gördüğümü sandığım olaylardan mı?

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder