peynirle şifa (25 nisan)

02:58 12 Mayıs 2009 Salı

pekala iki gündür odadan çıkmıyorum bu ikinci gün. iyileşmek umuduyla bu sıkıntıya katlanıyorum. ancak ve ancak an itibariyle dayanma limitimi zorlamaktayım. dün gece öksürmekten uyuyamayan ben bu gece de aynı şeyin olmasından korkuyorum. bir daha ıslak çamaşırları yatağımın üzerine dizmeyeceğim. of ne uzun tatil oldu. pazartesi gelse ben iyileşsem. koşuşuturmaca başlasa. ben bunalsam yazı yazsam, yok hiç biri yok. ne kötüymüş tatil, insan depresyona bile giremiyor tatilde. hiç dışarı çıkmadan iki gün. iki koca gün. şükran yiğit'in "bir akdeniz kedisinin hatıraları" kitabını okuyun. (teşekkürler ufuk kitap için). akıcı anlatımı olan kitapları bir çırpıda okuyuverirsiniz ya bu öyle değil. siz kaptırmış okurken devamlı engellemeye çalışacaksınız kendinizi. hemen bitmesin biraz daha okuyabileyim diye:):) bir de öksürükten kurtulmak için bal yiyin. tamamen kesmiyor ama boğazı rahatlatıyor. çocukluğumdan kalan bir anımsama da karabiberle balı karıştırıp yemek öksürüğü engellemek için ancak bu anımsama bir yanılsama olabilir:) diğer öğrendiğim şey ise sirkeli suyun ateşi düşürdüğü. hayır bunu uygulamadım ancak uygulayan bir arkadaşım anlattı. onun da babaannesi yaparmış. kedisi de bir akadaşı üzerinde denemiş ve sonuç olumlu çıkmış. biz de bu bulguyu yayımamaya karar verdik:)
çok sevgili dostum betülün kedisi peynir hastalandı. peynirgemisi adlı blog sayfasınsa betül peynir'in gözünden hayatlarını anlatmaya başladı. blogun tam adresini buradan yayımlarım. peynire ve bana acil şifalar hepimize geçmiş olsun. sıkı giyinin. üşütmeyin. şenlikler yaklaşıyor zulalamaya başlayın. bir de solunum yolu hastalıklarından birine yakalandıysanız sigara içmeyin. ben de üstümü giyinip biraz dışarı çıkayım...

0 fındık kabuğu doldu:

Yorum Gönder