salı gecesi stadı

00:18 13 Mayıs 2009 Çarşamba

reklam yapmayı yasakladığımı biliyorum ancak bu bir reklamdan çok betimlemeye başvurulmuş durum anlatısıdır:
efes pilsen şapkalarımızı salı günü stadı şapkası yaptık. ve salı akşamları stad buluşmalarına yanımızda getirmeye karar verdik. ufuk okumaları fotokopiye bırakacak, derya biraları alacak, ben de konuşmaları yapacağım;) isteyen buyursun gelsin. 1 kişi farkeder, anlatınca iki kişi olular. 3 kişi tartışırlar (ki tartışmaların sonunda akılda soru işaretleri kalması gerekir:):)) 4 kişi- 5 kişi- 6 kişi......(buraya yan yatmış 8 şeklinde olan sonsuz işaretini koyacaktım klavyemde bulamadım. ah kalemim vah kalemim. özgürdüm kafamdaki şekli çizerdim)
bilgisayar mühendisliğinin binasına bilgisayar mühendisi değilsen giremiyorsun diğer kimlikleri okumuyor kapı. neyseki bilgi-işlemciler biz öğrencileri ve özellikle 3 kişilik nacizane salı gecesi stad grubunu düşündükleri için binayı açık bırakıyorlar.
şenlik zamanı zula yapmak gerekliliğinden bahsetmiştim hatırlarsanız. şenlik çoktan bitti. kafam da güzel değildi gerçi ama yazmamışım işte o ara. iki şarabını da kapıdaki görevlilere kaptıran derya'ya bir moral alkışı lütfen. millet konserde coşarken evinde pinekleyen ufuk'a kahkaha ve ayık kafalarla çubuk kraker eşliğinde konser alanında turlayan betül le bana da vah vahlar...
şenliğin kahramanı kırık bacağıyla kavga etmeye çalışan taylan (ismini tesadüfen duydum zira insanlar onu durdurmak için koşuyorlardı "taylaaaan duuuuuuuurrr") adam ayağının kırık olduğunu unutup değneklerle diğer çocuğu dövmeyi amaçladı. şenliğin kahramanıydı kendisi tanımasakta kendisini. hepimiz taylanız be yav.
istanbul'dan şenlik için aramıza katılan eski oda arkadaşım ve ekibini de yaratıcı beyinleri için kutlarken uyuşuk bedenleri yüzünden kınıyorum. şenlik boyunca seyyar sandalyeyle gezip her bekleme anında sandalyeyi açıp oturdular.
ilk başta isminin ted olduğunu söyleyen betüle ceren bana selin diyen şahsa en son zahit adını takmıştık. kusura bakma kardeş saçma cümlelerin da olmasa silinip gidecekmişsin akıldan.
ve son olara ta bir ay önce ne olduğumu anlamadığı halde grip olduğumu varsayarak bana antibiyotik yazan doktor umarım şenlikte çok eğlenmiştir. şenliğin ilk günü zatüre şüphesiyle gittiğim diğer doktordan ses tellerimin bir aydır iltihaplı olduğunu öğrenmeme vesile oldu. doğru ilacı içmeye bir ay sonra başlamak ve bunu şenliğin ilk gününe denk gelmesi de çubuk krakere rağbet etmemi sağladı. ALES mahkumu betül de beni bu konuda yalnız bırakmayınca bizim için bu seneki şenliklerin sembolü çubuk kraker oldu.

" ey zahit şaraba eyle ihtiram
insan ol cihanda bu dünya fani
helaldir ehline na-ehle haram
biz içeriz bize yoktur vebali
...."
edip harabi


1 fındık kabuğu doldu:

  1. Yaşananları derinleştirmek bi anlamda da ölümsüz kılmak sanırım üzerine kafa yormak ve bunları yazmakla oluyor en iyi eline sağlık Aydil.

    spartaküs

Yorum Gönder